پلی لیست بهترین آهنگ های بهار 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های تابستان 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های پاییز 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های زمستان 1402

دانلود اهنگ نامزدمو بدید برم سرژیک

دانلود آهنگ نوستالژیک سرژیک به نام نامزدمو بدید برم

هم اینک شما کاربران و همراهان گرامی را به دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و دلنشین نامزدمو بدید برم با صدای سرژیک به همراه تکست (متن ترانه) و کیفیت های ۳۲۰ و ۱۲۸ در موزیکدل♥ دعوت میکنیم.

Download New Music, (Ahang) BY : Serjik Namzad/ And lyrics

دانلود اهنگ نامزدمو بدید برم سرژیک
نام خواننده: سرژیک
نام آهنگ: نامزدمو بدید برم

متن آهنگ نامزدمو بدید برم سرژیک

!♫! اومدم خونتون برای خواستگاری !♫! !♫! اومدم قلبمو بدم به یادگاری !♫! !♫! اومدم حریر گل به تنت بپوشم !♫! !♫! یه شرابه کهنه از عشق تو بنوشم !♫! !♫! اومدم حریر گل به تنت بپوشم !♫! !♫! یه شرابه کهنه از عشق تو بنوشم !♫! !♫! نامزدمو بدین برم می خوام به قربونش برم !♫! !♫! عاشقشم دیوونشم از صبح تا شب دم خونشم !♫! !♫! نامزدمه می خوامش دنبالشم می خوامش !♫! !♫! هرچی دارم تو دنیا می خوام بشه به نامش !♫! !♫! نامزدمه می خوامش دنبالشم می خوامش !♫! !♫! هرچی دارم تو دنیا می خوام بشه به نامش !♫! !♫! عاشقم دوستش دارم می خوام گرفتار شم !♫! !♫! خواب غفلت بودم و می خوام که بیدار شم !♫! !♫! اومد او روزی که من افسون دلدار شم !♫! !♫! با دلش همسایه ی دیوار به دیوار شم !♫! !♫! عاشقم دوستش دارم می خوام گرفتار شم !♫!

دانلود اهنگ نامزدمو بدید برم سرژیک - رسانه موزیکدل

!♫! خواب غفلت بودم و می خوام که بیدار شم !♫! !♫! می خوام که بیدار شم !♫! !♫! نامزدمه می خوامش دنبالشم می خوامش !♫! !♫! هرچی دارم تو دنیا می خوام بشه به نامش !♫! !♫! نامزدمه می خوامش دنبالشم می خوامش !♫! !♫! هرچی دارم تو دنیا می خوام بشه به نامش !♫! !♫! اومدم خونتون برای خواستگاری !♫! !♫! اومدم قلبمو بدم به یادگاری !♫! !♫! اومدم حریر گل به تنت بپوشم !♫! !♫! یه شرابه کهنه از عشق تو بنوشم !♫! !♫! اومدم حریر گل به تنت بپوشم !♫! !♫! یه شرابه کهنه از عشق تو بنوشم !♫! !♫! نامزدمو بدین برم می خوام به قربونش برم !♫! !♫! عاشقشم دیوونشم از صبح تا شب در خونشم !♫! !♫! عاشقشم دیوونشم از صبح تا شب در خونشم !♫! !♫! نامزدمه می خوامش دنبالشم می خوامش !♫! !♫! هرچی دارم تو دنیا می خوام بشه به نامش !♫! !♫! نامزدمه می خوامش دنبالشم می خوامش !♫! !♫! هرچی دارم تو دنیا می خوام بشه به نامش !♫!

نامزدمو بدید برم

دانلود آهنگ نامزدمو بدید برم سرژیک + پخش آنلاین

پخش آنلاین آهنگ نامزدمو بدید برم

چه امتیازی به این آهنگ میدی؟

میانگین امتیازات: 4.1 | تعداد آرا: 210

ارسال نظر برای این آهنگ

نظرات شما
بهار

عالی ♥️

0
پاسخ
1 هفته پیش
فرزانه

این آهنگ بی نظیره

0
پاسخ
9 ماه پیش
ناشناس

نننووو

2
پاسخ
1 سال پیش
هستی

این آهنگ خیلی خیلی عالیه
فکر نمیکردم همچین آهنگی باشه

0
پاسخ
1 سال پیش