پلی لیست بهترین آهنگ های بهار 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های تابستان 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های پاییز 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های زمستان 1402

دانلود اهنگ عاشق ترم کن محسن خلیق

دانلود آهنگ جدید محسن خلیق به نام عاشق ترم کن

هم اینک شما کاربران و همراهان گرامی را به دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و دلنشین عاشق ترم کن با صدای محسن خلیق به همراه تکست (متن ترانه) و کیفیت های ۳۲۰ و ۱۲۸ در موزیکدل♥ دعوت میکنیم.

Download New Music, (Ahang) BY : Mohsen Khaligh Asheghtaram Kon/ And lyrics

دانلود اهنگ عاشق ترم کن محسن خلیق
نام خواننده: محسن خلیق
نام آهنگ: عاشق ترم کن

متن آهنگ عاشق ترم کن محسن خلیق

دنیا همه یک سمت نگاهت سمت دیگر!♫! تو را گم کرده ام تا بکوبم مشت به هر در!♫! مرا جان به سرم کن از این عاشق ترم کن!♫! نمیرود خیال تو از این سر!♫! عاشق تر از آنم که دردی برهانم!♫! از این ماتم و من زنده بمانم!♫! دردی و دوایی بدور از من چرایی!♫! همه عالم بگشتم تو کجایی؟!♫! عاشق تر از آنم که دردی برهانم!♫! از این ماتم و من زنده بمانم!♫! دردی و دوایی بدور از من چرایی؟!♫! همه عالم بگشتم تو کجایی؟!♫!

دانلود اهنگ عاشق ترم کن محسن خلیق - رسانه موزیکدل

دل دل نکن ای دل تو چرا در جنگ مایی!♫! آخر چه کنم تا قدمی راه بیایی!♫! چشمش شده دنیای منو درمان دردم!♫! بی تو تب کردمو صبر کردمو با این همه ماتم سر کردم!♫! عاشق تر از آنم که دردی برهانم!♫! از این ماتم و من زنده بمانم!♫! دردی و دوایی بدور از من چرایی؟!♫! همه عالم بگشتم تو کجایی؟!♫! عاشق تر از آنم که دردی برهانم!♫! از این ماتم و من زنده بمانم!♫! دردی و دوایی بدور از من چرایی!♫! همه عالم بگشتم تو کجایی!♫!

عاشق ترم کن

دانلود آهنگ عاشق ترم کن محسن خلیق + پخش آنلاین

پخش آنلاین آهنگ عاشق ترم کن

چه امتیازی به این آهنگ میدی؟

میانگین امتیازات: 2 | تعداد آرا: 3

ارسال نظر برای این آهنگ

نظرات شما

نظری یافت نشد