پلی لیست بهترین آهنگ های بهار 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های تابستان 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های پاییز 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های زمستان 1402

دانلود اهنگ فلک افشین آذری

دانلود آهنگ جدید افشین آذری به نام فلک

هم اینک شما کاربران و همراهان گرامی را به دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و دلنشین فلک با صدای افشین آذری به همراه تکست (متن ترانه) و کیفیت های ۳۲۰ و ۱۲۸ در موزیکدل♥ دعوت میکنیم.

Download New Music, (Ahang) BY : Afshin Azari Falak/ And lyrics

دانلود اهنگ فلک افشین آذری
نام خواننده: افشین آذری
نام آهنگ: فلک

متن آهنگ فلک افشین آذری

دلم دیوانه بود دیوانه تر شد دلم ویرانه بود ویرانه تر شد !♫! دلم بی خانه بود تو خانه دادی با اینکه دل به یک بیگانه دادی !♫! دلم دیوانه تر شد دلم ویرانه تر شد تو رفتیو نگاهم بی تو تر شد تو رفتیو نگاهم بی تو تر شد !♫! فلک با من فلک با من جفا کرد تو را از من گرفت با من چه ها کرد !♫! فلک با من فلک با من جفا کرد تو را از من گرفت با من چه ها کرد !♫! فلک داد و فلک داد و فلک داد فلک از دست تو صد داد و بیداد !♫!

دانلود اهنگ فلک افشین آذری - رسانه موزیکدل

چرا یارم با این دل راه نمیاد دلی که جز اون هیشکیو نمیخواد دلی که جز اون هیشکیو نمیخواد !♫! فلک با من فلک با من جفا کرد تو را از من گرفت با من چه ها کرد !♫! فلک با من فلک با من جفا کرد تو را از من گرفت با من چه ها کرد !♫! میگن که عاشقی باد هوای هوای دوای اولش بعدش بلای بلای پیشانی ما به این کارا سیاهه سیاهه !♫! نگاه کن پیرهن زرد تو کردم تو کردم خیال کردی که مو ترک تو کردم تو کردم !♫! تموم عالمو فدا تو کردم تو کردم تموم عالمو فدا تو کردم تو کردم !♫! فلک با من فلک با من جفا کرد تو را از من گرفت با من چه ها کرد !♫! فلک با من فلک با من جفا کرد تو را از من گرفت با من چه ها کرد !♫!

فلک

دانلود آهنگ فلک افشین آذری + پخش آنلاین

پخش آنلاین آهنگ فلک

چه امتیازی به این آهنگ میدی؟

میانگین امتیازات: 3.3 | تعداد آرا: 4

ارسال نظر برای این آهنگ

نظرات شما
علیرضا

بهم کد همین فایل رو می‌فرستید برای بارگذاری بر روی سایت

0
پاسخ
11 ماه پیش