پلی لیست بهترین آهنگ های بهار 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های تابستان 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های پاییز 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های زمستان 1402

دانلود اهنگ یار تو هستم علیرضا قربانی

دانلود آهنگ جدید علیرضا قربانی به نام یار تو هستم

هم اینک شما کاربران و همراهان گرامی را به دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و دلنشین یار تو هستم با صدای علیرضا قربانی به همراه تکست (متن ترانه) و کیفیت های ۳۲۰ و ۱۲۸ در موزیکدل♥ دعوت میکنیم.

Download New Music, (Ahang) BY : Alireza Ghorbani Yare To Hastam/ And lyrics

دانلود اهنگ یار تو هستم علیرضا قربانی
نام خواننده: علیرضا قربانی
نام آهنگ: یار تو هستم

متن آهنگ یار تو هستم علیرضا قربانی

نترس از سفرها که یار تو هستم !♫! نترس از خطرها کنار تو هستم !♫! نترس از زمانه که بی اعتبار است !♫! که هر لحظه من اعتبار تو هستم !♫! کنار تو هستم که یار تو هستم !♫! که بیش از خودت بیقرار تو هستم !♫! کنار تو هستم که یار تو هستم !♫! که بیش از خودت بیقرار تو هستم !♫! چه با هم چه تنها چه حالا چه فردا !♫! چه در آسمان و چه خاک و چه دریا !♫! اگر سبز و شادی اگر زرد و غمگین !♫! اگر گرم و سرشار اگر سرد و مسکین !♫! کنار تو هستم که یار تو هستم !♫! که بیش از خودت بی قرار تو هستم !♫!

دانلود اهنگ یار تو هستم علیرضا قربانی - رسانه موزیکدل

در آتش ببینی اگر خانه ات را !♫! برد آب اگر کوی و کاشانه ات را !♫! بسوزی اگر سود و سرمایه ات را !♫! بگیرد اگر آسمان سایه ات را !♫! کنار تو هستم که یار تو هستم !♫! که بیش از خودت بیقرار تو هستم !♫! چه در عهد بستن چه وقت گسستن !♫! چه در اقتدار و چه وقت شکستن !♫! اگر هرچه دیدی و هرچه شنیدی !♫! همان جا که ماندی به هرجا رسیدی !♫! کنار تو هستم که یار تو هستم !♫! که بیش از خودت بیقرار تو هستم !♫! کنار تو هستم که یار تو هستم !♫! که بیش از خودت بیقرار تو هستم !♫!

یار تو هستم

دانلود آهنگ یار تو هستم علیرضا قربانی + پخش آنلاین

پخش آنلاین آهنگ یار تو هستم

چه امتیازی به این آهنگ میدی؟

میانگین امتیازات: 2.7 | تعداد آرا: 3

ارسال نظر برای این آهنگ

نظرات شما

نظری یافت نشد