پلی لیست بهترین آهنگ های بهار 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های تابستان 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های پاییز 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های زمستان 1402

دانلود اهنگ دلت با منه محمد علیزاده

دانلود آهنگ جدید محمد علیزاده به نام دلت با منه

هم اینک شما کاربران و همراهان گرامی را به دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و دلنشین دلت با منه با صدای محمد علیزاده به همراه تکست (متن ترانه) و کیفیت های ۳۲۰ و ۱۲۸ در موزیکدل♥ دعوت میکنیم.

Download New Music, (Ahang) BY : Mohammad Alizade Delet Ba Mane/ And lyrics

دانلود اهنگ دلت با منه محمد علیزاده
نام خواننده: محمد علیزاده
نام آهنگ: دلت با منه

متن آهنگ دلت با منه محمد علیزاده

ازم دوری اما دلت با منه!♫! ازت دورم اما دلم روشنه!♫! توو چشمای تو عکس چشمامه و!♫! توو چشمای من عکس چشمای تو!♫! توو این لحظه هایی که دورم ازت!♫! همه خاطره هامونو خط به خط!♫! دوباره توو ذهنم نگاه میکنم!♫!!♫! دارم اسمتو هی صدا میکنم!♫! کی گفته از عشق تو دست میکشم؟!♫! دارم با خیال تو نفس میکشم!♫! چه حس عجیبی، چه آرامشی!♫! تو هم با خیالم نفس میکشی!♫! میدونم تو هم مثل من دلخوری!♫! تو هم مثل من بغضتو میخوری!♫! نگاهت پر از حرف و درد دله!♫! ولی خب تموم میشه این فاصله!♫!

دانلود اهنگ دلت با منه محمد علیزاده - رسانه موزیکدل

دوباره مث اون روزای قدیم!♫! که با هم توو بارون قدم میزدیم!♫! از احساس همدیگه حض میکنیم!♫! زمین و زمانو عوض میکنیم!♫! کی گفته از عشق تو دست میکشم؟!♫! دارم با خیال تو نفس میکشم!♫! چه حس عجیبی، چه آرامشی!♫! تو هم با خیالم نفس میکشی!♫! میدونم تو هم مثل من دلخوری!♫! تو هم مثل من بغضتو میخوری!♫! نگاهت پر از حرف و درد دله!♫! ولی خب تموم میشه این فاصله!♫! دوباره مث اون روزای قدیم!♫! که با هم توو بارون قدم میزدیم!♫! از احساس همدیگه حض میکنیم!♫! زمین و زمانو عوض میکنیم!♫! ازم دوری اما دلت با منه!♫!

ازم دوری اما دلت با منه

دانلود آهنگ دلت با منه محمد علیزاده + پخش آنلاین

پخش آنلاین آهنگ دلت با منه

چه امتیازی به این آهنگ میدی؟

میانگین امتیازات: 5 | تعداد آرا: 4

ارسال نظر برای این آهنگ

نظرات شما

نظری یافت نشد