پلی لیست بهترین آهنگ های بهار 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های تابستان 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های پاییز 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های زمستان 1402

دانلود اهنگ آمستردام ژاک برل

دانلود آهنگ جدید ژاک برل به نام آمستردام

هم اینک شما کاربران و همراهان گرامی را به دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و دلنشین آمستردام با صدای ژاک برل به همراه تکست (متن ترانه) و کیفیت های ۳۲۰ و ۱۲۸ در موزیکدل♥ دعوت میکنیم.

Download New Music, (Ahang) BY : Jacques Brel Amsterdam/ And lyrics

دانلود اهنگ آمستردام ژاک برل
نام خواننده: ژاک برل
نام آهنگ: آمستردام

متن آهنگ آمستردام ژاک برل

در بندر آمستردام ملوانانی هستند که می سرایند !♫! رویاهایی را که کابوسشان است !♫! در پهنه ی آمستردام !♫! در بندر آمستردام ملوانانی هستند که می خوابند !♫! همچون پرچم همچون بیرق !♫! در کناره های دلتنگ !♫! در بندر آمستردام ملوانانی هستند که می میرند !♫! لبریز از آبجو !♫! لبریز از غم !♫! در نخستین پرتوهای روز !♫! اما در بندر آمستردام ملوانانی هم به دنیا می آیند !♫! در گرمای زمخت رخوت اقیانوس !♫! در بندر آمستردام ملوانانی هستند که می بلعند !♫! ماهی های آبدار را بر سفره های زیادی سپید !♫! و با نیش های نمایان !♫! سکه می سایند زیر دندان !♫! هلال می کنند ماه را !♫! به دندان می کشند طناب های دکل را !♫! و بوی تند ماهی همه جا را پر کرده !♫! حتی تا دل سیب زمینی هایی سرخ کرده !♫! که دستان درشتشان !♫! باز هم بیشتر می طلبد !♫!

دانلود اهنگ آمستردام ژاک برل - رسانه موزیکدل

سپس بر می خیزند خنده کنان !♫! طوفان به پا می کنند !♫! می بندند چاک تنبانشان را و آروغ زنان بیرون می روند !♫! در بندر آمستردام ملوانانی هستند که می رقصند !♫! و می مالند شکمشان را به شکم زنان و می چرخند و می رقصند !♫! همچون فوران ستارگان !♫! با صدای ترشیده ی آکاردئونی دریده می پیچانند خرخره شان را !♫! که بهتر بشنوند صدای خنده شان را تا اینکه ناگهان آکاردئون خفه می شود و آنگاه با اشاره ای محکم و آنگاه با نگاهی مغرور بر می گردانند سر جایش نرینگی شان را !♫! در بندر آمستردام ملوانانی هستند که می نوشند و می نوشند و باز می نوشند و آنوقت باز هم می نوشند !♫! می نوشند به سلامتی روسپیان آمستردام !♫! روسپیان هامبورک یا هر کجای دیگر !♫! یعنی می نوشند به زنان !♫! که به آنها می بخشند پیکر زیبایشان را !♫! که به آنها می بخشند بکارتشان را در ازای یک سکه طلا !♫! و خوب که نوشیدند !♫! دماغشان را فرو می کنند در آسمان فین می کنند در ستارگان !♫! و وقتی من می گریم آن ها می شاشند !♫! بر زنان بی وفا… در بندر آمستردام در بندر آمستردام !♫!

Amsterdam

دانلود آهنگ آمستردام ژاک برل + پخش آنلاین

پخش آنلاین آهنگ آمستردام

چه امتیازی به این آهنگ میدی؟

میانگین امتیازات: 3.8 | تعداد آرا: 23

ارسال نظر برای این آهنگ

نظرات شما
⊂ ⇡.͜.̆▴⃯.͟.𝑺𝒂𝒈𝒉𝒊⸙: ̶̶᭄ٜٜ↝‌‎‎‎‎‌‎҈҉҈҉҉҉҈҉⃤✞

قفف

0
پاسخ
9 ماه پیش
محسن میرزاده

این ترانه و اچرای بی نظیر ژاک برل تا ابد یگانه و بی همتا در قلب همه عاشقان موسیقی حک شده..

0
پاسخ
1 سال پیش
رضا

بینظیره این اهنگ

0
پاسخ
1 سال پیش