پلی لیست بهترین آهنگ های بهار 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های تابستان 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های پاییز 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های زمستان 1402

دانلود اهنگ شش ابر قهرمان رضا یزدانی

دانلود آهنگ جدید رضا یزدانی به نام شش ابر قهرمان

هم اینک شما کاربران و همراهان گرامی را به دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و دلنشین شش ابر قهرمان با صدای رضا یزدانی به همراه تکست (متن ترانه) و کیفیت های ۳۲۰ و ۱۲۸ در موزیکدل♥ دعوت میکنیم.

Download New Music, (Ahang) BY : Reza Yazdani Bighero6/ And lyrics

دانلود اهنگ شش ابر قهرمان رضا یزدانی
نام خواننده: رضا یزدانی
نام آهنگ: شش ابر قهرمان

متن آهنگ شش ابر قهرمان رضا یزدانی

دنیایی که میسازیم بدون حد و مرزه !♫! زول بزن به سرنوشت بذار دلم بلرزه !♫! قصمو بی تو حتی تصور نکردم !♫! خاطرات خوبو از گذشته کم نکردم !♫! جز یه ساعته شنی چیزی ازم نمونده !♫! تا ابد که بیشتر از دو سه قدم نمونده !♫! بیا برای گذشتن از شب که ممتده !♫! خیلی وقته که ستاره با شب بهم زده !♫! بیا برای گذشتن گذشتن از شب که ممتده !♫! خیلی وقته که ستاره با شب بهم زده !♫! بیا برای گذشتن گذشتن از شب که ممتده !♫! خیلی وقته که ستاره با شب بهم زده !♫!

دانلود اهنگ شش ابر قهرمان رضا یزدانی - رسانه موزیکدل

هرچی تو گذشتمه به آیندم شبیه !♫! شن زاره اشکای من به یه ساعت شبیه !♫! سختی رو طاقت بیار که آخرای راهه !♫! دست به هر کاری زدیم یکی گفت اشتباه !♫! جز یه ساعته شنی چیزی ازم نمونده !♫! تا ابد که بیشتر از دو سه قدم نمونده !♫! جز یه ساعته شنی چیزی ازم نمونده !♫! تا ابد که بیشتر از دو سه قدم نمونده !♫! بیا برای رهایی رهایی از شب که ممتده !♫! خیلی وقته که ستاره با شب بهم زده !♫! بیا برای رهایی رهایی از شب که ممتده !♫! بیا برای گذشتن گذشتن از شب که ممتده !♫! خیلی وقته که ستاره با شب بهم زده !♫! بیا برای گذشتن گذشتن از شب که ممتده !♫!

6 ابر قهرمان

دانلود آهنگ 6 ابر قهرمان رضا یزدانی + پخش آنلاین

پخش آنلاین آهنگ شش ابر قهرمان

چه امتیازی به این آهنگ میدی؟

میانگین امتیازات: 4.5 | تعداد آرا: 13

ارسال نظر برای این آهنگ

نظرات شما
امیریل

عالیه مرسی از سازندش

0
پاسخ
1 ماه پیش
کارن

عالی ولی من داشتم پنج ستاره رو بهش می دادم که ناخواسته بهش یک ستاره رو دادم ولی واقعا لایق پنج ستاره هست.

0
پاسخ
9 ماه پیش
....

من عاشق این اهنگم کلی دنبالش گشتم

1
پاسخ
2 سال پیش
رادین

عالی

0
پاسخ
2 سال پیش