پلی لیست بهترین آهنگ های بهار 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های تابستان 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های پاییز 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های زمستان 1402

دانلود اهنگ لحظه شیرین علی زند وکیلی

دانلود آهنگ جدید علی زند وکیلی به نام لحظه شیرین

هم اینک شما کاربران و همراهان گرامی را به دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و دلنشین لحظه شیرین با صدای علی زند وکیلی به همراه تکست (متن ترانه) و کیفیت های ۳۲۰ و ۱۲۸ در موزیکدل♥ دعوت میکنیم.

Download New Music, (Ahang) BY : Ali Zand Vakili Lahzeye Shirin/ And lyrics

دانلود اهنگ لحظه شیرین علی زند وکیلی
نام خواننده: علی زند وکیلی
نام آهنگ: لحظه شیرین

متن آهنگ لحظه شیرین علی زند وکیلی

آی تو رهایی مثل پروانه دیوانه پرواز تو صدایی زنده و ساده به زیبایی آواز!♫! تو هوایی مثل تصویر همین منظره دل باز باورم کن باید آن خاطره ها زنده شود باز!♫! لحظه شیرین قرارم تویی هرچه از آن خاطره دارم تویی!♫! دلخوشم از این که کنارم تویی عاشقمو دار و ندارم تویی!♫! لحظه شیرین قرارم تویی هرچه از آن خاطره دارم تویی!♫! آی دلخوشم از این که کنارم تویی عاشقمو دار و ندارم تویی!♫! آی دیدم از دور موی تو رسم پریشانی دنیاست دیدم از دور از همین فاصله لبخند تو پیداست!♫! در نگاهت موج زیبایی و آرامش دریاست با تو مستم بهترین جای جهان با تو همینجاست!♫!

دانلود اهنگ لحظه شیرین علی زند وکیلی - رسانه موزیکدل

لحظه ی شیرین قرارم تویی هرچه از آن خاطره دارم تویی!♫! دلخوشم از این که کنارم تویی عاشقمو دار و ندارم تویی!♫! لحظه شیرین قرارم تویی هرچه از آن خاطره دارم تویی!♫! آی دلخوشم از این که کنارم تویی عاشقمو دار و ندارم تویی!♫! لحظه شیرین قرارم تویی هرچه از آن خاطره دارم تویی!♫! آی دلخوشم از این که کنارم تویی عاشقمو دار و ندارم تویی!♫! آخ لحظه شیرین قرارم تویی هرچه از آن خاطره دارم تویی!♫! دلخوشم از این که کنارم تویی عاشقمو دار و ندارم تویی!♫!

لحظه شیرین قرارم تویی

دانلود آهنگ لحظه شیرین علی زند وکیلی + پخش آنلاین

پخش آنلاین آهنگ لحظه شیرین

چه امتیازی به این آهنگ میدی؟

میانگین امتیازات: 3 | تعداد آرا: 2

ارسال نظر برای این آهنگ

نظرات شما

نظری یافت نشد