پلی لیست بهترین آهنگ های بهار 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های تابستان 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های پاییز 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های زمستان 1402

دانلود اهنگ نفرین به جنگ محسن چاوشی

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی به نام نفرین به جنگ

هم اینک شما کاربران و همراهان گرامی را به دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و دلنشین نفرین به جنگ با صدای محسن چاوشی به همراه تکست (متن ترانه) و کیفیت های ۳۲۰ و ۱۲۸ در موزیکدل♥ دعوت میکنیم.

Download New Music, (Ahang) BY : Mohsen Chavoshi Nefrin Be Jang/ And lyrics

دانلود اهنگ نفرین به جنگ محسن چاوشی
نام خواننده: محسن چاوشی
نام آهنگ: نفرین به جنگ

متن آهنگ نفرین به جنگ محسن چاوشی

با عاشقای بی مزارت گریه کردم!♫! با مادرای بی قرارت گریه کردم!♫! داغ برادر دیدم و آتیش گرفتم!♫! با لاله های داغدارت گریه کردم!♫! زخم تحمل روی دوشت خونه کرده!♫! پیشونیه درد آشنایی داری ای خاک!♫! هیشکی نمی تونه تو رو از من بگیره!♫! تا جون به تن دارم فدایی داری ای خاک!♫! نفرین به جنگ، نفرین به ظلم!♫! دنیا که دنیا نیست زندونه!♫! سلام به صلح، سلام به عشق!♫! بی عشق از دنیا چی می مونه!♫!

دانلود اهنگ نفرین به جنگ محسن چاوشی - رسانه موزیکدل

تهدید و زور و جنگو از دنیا بگیرید!♫! من پرچم صلحم منو بالا بگیرید!♫! من ماهی آزادم این رودو نبندید!♫! حیفه اگه فانوسو از دریا بگیرید!♫! دنیا پر از تزویر و نیرنگِ برادر!♫! دنیا پر از رنگه، پر از ننگه برادر!♫! از دیدن حقی که نا حق میشه اما!♫! من بیشتر توی خودم جنگه برادر!♫! نفرین به جنگ، نفرین به ظلم!♫! دنیا که دنیا نیست زندونه!♫! سلام به صلح، سلام به عشق!♫! بی عشق از دنیا چی می مونه!♫! با عاشقای بی مزارت گریه کردم!♫! با مادرای بی قرارت گریه کردم!♫! داغ برادر دیدم و آتیش گرفتم!♫! با لاله های داغدارت گریه کردم!♫!

نفرین به جنگ نفرین به ظلم

دانلود آهنگ نفرین به جنگ محسن چاوشی + پخش آنلاین

پخش آنلاین آهنگ نفرین به جنگ

چه امتیازی به این آهنگ میدی؟

میانگین امتیازات: 4.4 | تعداد آرا: 56

ارسال نظر برای این آهنگ

نظرات شما
زهرا

خیلی قشنگ خوندی❤عالیی خوندی
واقعا اگه فلسطینیا بفهمن شما براشون
اهنگ خوندید واقعا خیلی خوشحال میشن

4
پاسخ
5 ماه پیش
محمد سالار محمدی حمید اسپاعیلی محسنبرزگر

۶۱

1
پاسخ
1 سال پیش