پلی لیست بهترین آهنگ های بهار 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های تابستان 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های پاییز 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های زمستان 1402

دانلود اهنگ سرانجام حامد زمانی

دانلود آهنگ جدید حامد زمانی به نام سرانجام

هم اینک شما کاربران و همراهان گرامی را به دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و دلنشین سرانجام با صدای حامد زمانی به همراه تکست (متن ترانه) و کیفیت های ۳۲۰ و ۱۲۸ در موزیکدل♥ دعوت میکنیم.

Download New Music, (Ahang) BY : Hamed Zamani Saranjam/ And lyrics

دانلود اهنگ سرانجام حامد زمانی
نام خواننده: حامد زمانی
نام آهنگ: سرانجام

متن آهنگ سرانجام حامد زمانی

آغاز ما تویی و سرانجام ما تویی بی تو مسیر عشق به آخر نمیرسد!♫! بر سردر سرای محبت نوشته اند با سر کسی به محضر دلبر نمیرسد!♫! در راه جابر این همه عمار و میثم است در راه جابر این همه عمار و میثم است!♫! باز این چه شورش است که در خلق آدم است باز این چه شورش است که در خلق آدم است!♫! سالار هر مبارزه بی ادعا حسین ای کشته وحوش مقدس نما حسین!♫! ای کشته وحوش مقدس نما حسین!♫! باز برخیز که در غاقله حاضر باشی در جهان گذرایی که مسافر باشی!♫! وقت جبران نشستن شده برخیز و بیا اربعین است در آن کوش که جابر باشی!♫! در آن مسیری که در آن یار طلب کرده تو را شرط اول قدم آن است که ناصر باشی!♫! چه کریم است اگر حر بشوی میبردت چه کریم است اگر حر بشوی میبردت!♫! تا که همپای حبیب ابن مظاهر باشی!♫!

دانلود اهنگ سرانجام حامد زمانی - رسانه موزیکدل

کربلای تو همین جاست همین امروز است عهد کن با ولی عصر معاصر باشی!♫! در دل اگر که گندم ری کشته ای نیا خود را به پای درهم اگه کشته ای نیا!♫! نورش نصیب قلب منافق نمیشود دلبسته مقام که عاشق نمیشود!♫! جای نشستن است مگر زیر نام تو بی رگ چگونه دم بزنم از قیام تو!♫! این دستها که چوب علم را گرفته اند بی شک چنین گلوی ستم را گرفته اند!♫! بر کشتی نجات خدا ناخدا حسین راز بهم تنیدن دلهای ما حسین!♫! حب الحسین یجمعنا شد نشان ما در خیمه حسین یکی شد زبان ما!♫! محشر کبری به پا کردست آن ذبح عظیم به روح به دم لبیک یا حسین!♫! بار بربندید بار بربندید بسم الله الرحمن الرحیم به روح به دم لبیک یا حسین!♫! به روح به دم لبیک یا حسین به روح به دم لبیک یا حسین لبیک یا حسین!♫!

آغاز ما تویی و سرانجام ما تویی

دانلود آهنگ سرانجام حامد زمانی + پخش آنلاین

پخش آنلاین آهنگ سرانجام

چه امتیازی به این آهنگ میدی؟

میانگین امتیازات: 4.3 | تعداد آرا: 107

ارسال نظر برای این آهنگ

نظرات شما
گمنام

واقعا عالیییییییییییییهههههه 👏👏👏

0
پاسخ
1 هفته پیش