پلی لیست بهترین آهنگ های بهار 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های تابستان 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های پاییز 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های زمستان 1402

دانلود اهنگ گل سرخ علی زند وکیلی

دانلود آهنگ جدید علی زند وکیلی به نام گل سرخ

هم اینک شما کاربران و همراهان گرامی را به دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و دلنشین گل سرخ با صدای علی زند وکیلی به همراه تکست (متن ترانه) و کیفیت های ۳۲۰ و ۱۲۸ در موزیکدل♥ دعوت میکنیم.

Download New Music, (Ahang) BY : Ali Zand Vakili Gole Soorkh/ And lyrics

دانلود اهنگ گل سرخ علی زند وکیلی
نام خواننده: علی زند وکیلی
نام آهنگ: گل سرخ

متن آهنگ گل سرخ علی زند وکیلی

پس از من یاد یک انسان همیشه با تو خواهد بود !♫! غم یک روح سرگردان همیشه با تو خواهد بود !♫! اتاق پاک قلبت مال من شاید نبود اما !♫! پس از من یاد یک مهمان همیشه با تو خواهد بود !♫! گل سرخ عزیز من به هر گلخانه ای باشی !♫! بدان رویای یک گلدان همیشه با تو خواهد بود !♫! تو دستم را نوازش کرده بودی بعد از این حتما !♫! تب یک عشق بی پایان همیشه با تو خواهد بود !♫! گل سرخ عزیز من به هر گلخانه ای باشی !♫! بدان رویای یک گلدان همیشه با تو خواهد بود !♫! تو دستم را نوازش کرده بودی بعد از این حتما !♫! تب یک عشق بی پایان همیشه با تو خواهد بود !♫!

دانلود اهنگ گل سرخ علی زند وکیلی - رسانه موزیکدل

تو در آغوش من خورشید بودی ای شب دریا !♫! نگاه مرد کوهستان همیشه با تو خواهد بود !♫! به دستت میسپارم چشم های اشکبارم را !♫! گل زیبای من باران همیشه با تو خواهد بود !♫! گل سرخ عزیز من به هر گلخانه ای باشی !♫! بدان رویای یک گلدان همیشه با تو خواهد بود !♫! تو دستم را نوازش کرده بودی بعد از این حتما !♫! تب یک عشق بی پایان همیشه با تو خواهد بود !♫! گل سرخ عزیز من به هر گلخانه ای باشی !♫! بدان رویای یک گلدان همیشه با تو خواهد بود !♫! تو دستم را نوازش کرده بودی بعد از این حتما !♫! تب یک عشق بی پایان همیشه با تو خواهد بود !♫!

گل سرخ عزیز من به هر گلخانه ای باشی

دانلود آهنگ گل سرخ علی زند وکیلی + پخش آنلاین

پخش آنلاین آهنگ گل سرخ

چه امتیازی به این آهنگ میدی؟

میانگین امتیازات: 5 | تعداد آرا: 3

ارسال نظر برای این آهنگ

نظرات شما

نظری یافت نشد