پلی لیست بهترین آهنگ های بهار 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های تابستان 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های پاییز 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های زمستان 1402

دانلود اهنگ tkn Travis Scott

دانلود آهنگ جدید Travis Scott به نام tkn

هم اینک شما کاربران و همراهان گرامی را به دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و دلنشین tkn با صدای Travis Scott به همراه تکست (متن ترانه) و کیفیت های ۳۲۰ و ۱۲۸ در موزیکدل♥ دعوت میکنیم.

Download New Music, (Ahang) BY : Rosalía Ft Travis Scott tkn/ And lyrics

دانلود اهنگ tkn Travis Scott
نام خواننده: Travis Scott
نام آهنگ: tkn

متن آهنگ tkn Travis Scott

مصائب خانوادگی ، اصلا لازم نیست بهشون گوش کنم!♫! کله گنده ها با هم میپرن ، همشونم به من جواب پس میدن!♫! اسرار فقط با کسانی که می توانید به آنها اعتماد کنید!♫!!♫! اسرارمونو فقط با کسایی در میون میذاریم که میتونیم بهشون اعتماد کنیم!♫! بهتره که امترا رو نشکنی !♫!قانون سکوت بین مافیا در رابطه با فعالیت های جنایی و امتناع از دادن مدارک و اطلاعات به پلیس!♫! برای رسیدن به هرچیزی تو زندگی ، مراحلی وجود داره!♫! با غریبه ها بده بستونی نداریم!♫! نه یک دوستی جدید و نه یک زخم !♫!ناشی از اعتماد به یه فرد جدید!♫! نه یک دوستی جدید و نه یک زخم!♫! TKN ، TKN ، TKN !♫!اشاره به بازی ویدئویی تیکن ، روزالیا خودشون یکی از کاراکترهای این بازی میدونه و لباسی با الهام از همین بازی به تن میکنه!♫!

دانلود اهنگ tkn Travis Scott - رسانه موزیکدل

نه یک دوستی جدید و نه یک زخم!♫! TKN ، TKN!♫! نه یک دوستی جدید و نه یک زخم!♫! مثل Gaspar Noé رو یه صورت زوم میکنم !♫!Gaspar Noé یک فیلمساز آرژانتینی هست !♫! دیگه چیزی شلیک نمیکنه ، خشابشو خالی کردم!♫! VVS, VVS, Dolce Vita!♫! دستوراتم مثل دینامیت قوی هستن!♫! از پشت گردن تا نوک پامو تتو کردم!♫! مثل کیکا سیاه پوشم!♫! VVS, VVS, Dolce Vita!♫! دستوراتم مثل دینامیت قوی هستن!♫! شیر با شکر!♫! اون هیکل برزیلی داره!♫! این دختر اصل جنسه!♫!

tkn

دانلود آهنگ tkn Travis Scott + پخش آنلاین

پخش آنلاین آهنگ tkn

چه امتیازی به این آهنگ میدی؟

میانگین امتیازات: 4.1 | تعداد آرا: 168

ارسال نظر برای این آهنگ

نظرات شما
@.......

بد نبود

2
پاسخ
2 ماه پیش