پلی لیست بهترین آهنگ های بهار 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های تابستان 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های پاییز 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های زمستان 1402

دانلود اهنگ بکن داوود یونسی

دانلود آهنگ کرمانجی داوود یونسی به نام بکن

هم اینک شما کاربران و همراهان گرامی را به دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و دلنشین بکن با صدای داوود یونسی به همراه تکست (متن ترانه) و کیفیت های ۳۲۰ و ۱۲۸ در موزیکدل♥ دعوت میکنیم.

Download New Music, (Ahang) BY : Davood Younesi Bekan/ And lyrics

دانلود اهنگ بکن داوود یونسی
نام خواننده: داوود یونسی
نام آهنگ: بکن

متن آهنگ بکن داوود یونسی

بکه ن تا کو وه با غه مچا لئڤا ته برا وه !♫! که نا ته غوسان ژە سه ر کم رۆنم وردا ژه کاروبارئ دونیئ!♫! له چالئ گوپئ سیۆرئ ته نه زر کم ژه شکلئ هێوا ته دونیا کولئ ره!♫! نگ ژه ره فشا پورئ ته ئاله م ته را وه ت بکه نو دلبە رێ که دلبە !♫! رئ من ژه فه کئ ته ده بارێیه ئساله ت!♫! له پالێئه مئ راحه ت با بکه ن با ساته ئاده ت با به کن !♫! با لئڤا ته گول که لە باغئ دل قێامه ت با هه وا !♫! رنده تو کو رندێ عازێز جان!♫! تو بکه نێ زوستان جێ بوهاره مه رئژ وه سه ر دلێ من هسترئ خوه !♫! بکه ن کو غوسه لە دونێئ هە زاره چئ وه رفشێ وه ختئ شاده دلێ ته له پالێئ ته ئز جێ شاد شادم بکه ن مه یدان!♫!!♫! بێه دلێ وه غوسه بکه ن په ته رۆیئ کۆتێ وه سه ر !♫! خم له پالێئه مئ راحه ت با بکه ن با !♫!ساته ئاده ت با به کن با لئڤا ته گول که لە باغئ دل قێامه ت با!♫!

دانلود اهنگ بکن داوود یونسی - رسانه موزیکدل

بخند تا غنچه ی لبهایت شکوفا شود که با خنده هایت غصه ها را از سر بگذرانم و این طرف تر از گرفتاریهای دنیا بنشینم و به چال لُپَت که( هنگام خنده به وجود می آید)نگاه کنم!♫!!♫! به خاطر صورت همچو ماهت دنیا(من) پر از رنگ شده است و به خاطر زیباییِ مو هایت عالم(من) پر از تازگی شده ای دلبرم با خنده ات باز هم دلبری کن که اصالتت از نوع خندیدنت پیداست(کنایه از باز کردن ظریف دهان) در کنارم راحت باش بخند تا خندیدن برایت عادت شود بخند تا شکوفه ی لبهایت باز شود و در باغ دلم قیامت به پا شود!♫! وقتی تو خوب باشی هوا هم خوب است تو که بخندی زمستان هم بهار خواهد شد پس اشکاهیت را روی دلَم نریز و بخند که غصه ی دنیا به هزاران خواهد رسید!♫!!♫! وقتی دلت شاد است خیلی زیبا می شوی در کنار تو من هم خوشحالِ خوشحالم پس بخندو فرصتی به دل اندوهگینت بده بخند تا با تو روزهای بَدم را پشت سر بگذارم !♫!

بکن

دانلود آهنگ بکن داوود یونسی + پخش آنلاین

پخش آنلاین آهنگ بکن

چه امتیازی به این آهنگ میدی؟

میانگین امتیازات: 4.4 | تعداد آرا: 11

ارسال نظر برای این آهنگ

نظرات شما

نظری یافت نشد