پلی لیست بهترین آهنگ های بهار 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های تابستان 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های پاییز 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های زمستان 1402

از کجا آمدی کیوان

دانلود آهنگ جدید کیوان به نام از کجا آمدی

هم اینک شما کاربران و همراهان گرامی را به دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و دلنشین از کجا آمدی با صدای کیوان به همراه تکست (متن ترانه) و کیفیت های ۳۲۰ و ۱۲۸ در موزیکدل♥ دعوت میکنیم.

Download New Music, (Ahang) BY : Keyvan Az Koja Amadi/ And lyrics

دانلود اهنگ از کجا آمدی کیوان
نام خواننده: کیوان
نام آهنگ: از کجا آمدی

متن آهنگ از کجا آمدی کیوان

جان وُ دلم میرود؛ غرقِ تمنای تو!♫! عشق به من میرسد؛ وقتِ تماشای تو!♫! عشقِ تو؛ آرامشـم!♫! نازِ تو را می کشـــم!♫! تا دلِ تو نرم شود؛ غرقِ همین خواهشم!♫! چون تو شدی جانموُ؛ قدرتو میدانموُ!♫! تا که نفس می کشم؛ پیشِ تو می مانموُ!♫! راهوُ نشانم بده… همسفرت می شوم!♫! در رهِ عشقت ببین؛ تا به کجا میروم!♫! ای ماهِ شتابان… ای عزیزتر از جان!♫! ای یارِ دل انگیز؛ ای وسوسه انگیز!♫! ای خوب تر از خوب!♫! آرامشِ مطلوب!♫! از کجا آمدی؟ از کجـا آمـدی؟ از کجــا آمــدی؟!♫! با تو؛ دل، آرام شد… هر چه که می خوام؛ شد!♫! تا که رسیدی به من؛ عشقِ تو، دنیام شد!♫! ای نفست؛ زندگی!♫!

دانلود اهنگ از کجا آمدی کیوان - رسانه موزیکدل

با تو؛ دلم روشن ست… با تو؛ جهانی شدم!♫! آینده، مالِ من است!♫! ای ماهِ شتابان… ای عزیزتر از جان!♫! ای یارِ دل انگیز؛ ای وسوسه انگیز!♫! ای خوب تر از خوب!♫! آرامشِ مطلوب!♫! از کجــا آمدی؟ از کجـا آمـدی؟ از کجا آمــدی؟!♫! چون تو شدی جانموُ؛ قدرتو میدانموُ!♫! تا که نفس می کشم؛ پیشِ تو می مانموُ!♫! راهوُ نشانم بده… همسفرت می شوم!♫! در رهِ عشقت ببین؛ تا به کجا میروم!♫! ای ماهِ شتابان… ای عزیزتر از جان!♫! ای یارِ دل انگیز؛ ای وسوسه انگیز!♫! ای خوب تر از خوب!♫! آرامشِ مطلوب!♫! از کجــا آمـــدی؟!♫! ای ماهِ شتابان… ای عزیزتر از جان!♫! ای یارِ دل انگیز؛ ای وسوسه انگیز!♫! ای خوب تر از خوب!♫! آرامشِ مطلوب!♫! از کجا آمدی؟ از کجا آمـدی؟!♫!

از کجا آمدی

پخش آنلاین آهنگ از کجا آمدی

چه امتیازی به این آهنگ میدی؟

میانگین امتیازات: 3.8 | تعداد آرا: 8

ارسال نظر برای این آهنگ

نظرات شما
فرشته

بسیار دلنشین ،خاص،وپر از انرژی مثبت اجراشده است عالیه واقعا،خداقوت😍

0
پاسخ
3 سال پیش