پلی لیست بهترین آهنگ های بهار 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های تابستان 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های پاییز 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های زمستان 1402

از من بگذر علیرضا قربانی

دانلود آهنگ جدید علیرضا قربانی به نام از من بگذر

هم اینک شما کاربران و همراهان گرامی را به دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و دلنشین از من بگذر با صدای علیرضا قربانی به همراه تکست (متن ترانه) و کیفیت های ۳۲۰ و ۱۲۸ در موزیکدل♥ دعوت میکنیم.

Download New Music, (Ahang) BY : Alireza Ghorbani Az Man Bogzar/ And lyrics

دانلود اهنگ از من بگذر علیرضا قربانی
نام خواننده: علیرضا قربانی
نام آهنگ: از من بگذر

متن آهنگ از من بگذر علیرضا قربانی

غمگین چو پاییزم از من بگذر!♫! شعری غم انگیزم از من بگذر!♫! سر تا به پا عشقم دردم سوزم!♫!!♫! بگذشته در آتش همچون روزم!♫! غمگین چو پاییزم از من بگذر!♫! شعری غم انگیزم از من بگذر!♫! بگذار ای بی خبر بسوزم!♫! چون شمعی تا سحر بسوزم!♫! بگذار ای بی خبر بسوزم!♫! چون شمعی تا سحر بسوزم!♫! دیگر ای مه به حال خسته بگذارم!♫! بگذر و با دل شکسته بگذارم!♫! دیگر ای مه به حال خسته بگذارم!♫!

دانلود اهنگ از من بگذر علیرضا قربانی - رسانه موزیکدل

بگذر و با دل شکسته بگذارم!♫! بگذر از من تا به سوز دل بسوزم!♫! آه در غم این عشق بی حاصل بسوزم!♫! بگذر از من تا به سوز دل بسوزم!♫! آه در غم این عشق بی حاصل بسوزم!♫! بگذر تا در شرار من نسوزی!♫! بی پروا در کنار من نسوزی!♫! همچون شمعی به تیره شب ها!♫! می دانی عشق ما ثمر ندارد!♫! غیر از غم حاصلی دگر ندارد!♫! بگذر زین قصه ی غم افزا!♫! غمگین چو پاییزم از من بگذر!♫! شعری غم انگیزم از من بگذر!♫! سر تا به پا عشقم دردم سوزم!♫! بگذشته در آتش همچون روزم!♫! غمگین چو پاییزم از من بگذر!♫! شعری غم انگیزم از من بگذر!♫! غمگین چو پاییزم از من بگذر!♫! شعری غم انگیزم از من بگذر!♫! غمگین چو پاییزم از من بگذر!♫! شعری غم انگیزم از من بگذر!♫!

غمگین چو پاییزم از من بگذر

پخش آنلاین آهنگ از من بگذر

چه امتیازی به این آهنگ میدی؟

میانگین امتیازات: 3.1 | تعداد آرا: 14

ارسال نظر برای این آهنگ

نظرات شما

نظری یافت نشد