پلی لیست بهترین آهنگ های بهار 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های تابستان 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های پاییز 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های زمستان 1402

به من نگو عاشق روزبه بمانی

دانلود آهنگ جدید روزبه بمانی به نام به من نگو عاشق

هم اینک شما کاربران و همراهان گرامی را به دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و دلنشین به من نگو عاشق با صدای روزبه بمانی به همراه تکست (متن ترانه) و کیفیت های ۳۲۰ و ۱۲۸ در موزیکدل♥ دعوت میکنیم.

Download New Music, (Ahang) BY : Roozbeh Bemani Be Man Nagoo Ashegh/ And lyrics

دانلود اهنگ به من نگو عاشق روزبه بمانی
نام خواننده: روزبه بمانی
نام آهنگ: به من نگو عاشق

متن آهنگ به من نگو عاشق روزبه بمانی

تورو بیچاره کنه پای خودش؛ که چی بشه؟!♫! خودشو پای تو بیچاره کنه، عاشقته!♫! این که دکمه های پیراهنتو میبنده نه!♫! اون که پیراهنتو پاره کنه عاشقته!♫! به من نگو عاشق!♫! به من که ترسیدم!♫! به من که روزای پس از تورم دیدم!♫! به من نگو عاشق؛ به این منِ پاسوز!♫! به من که تونستم نبینمت یک روز!♫! نرفتی از قلبم؛ نه کم شد از دردم!♫! نه مُردم از دوریت!♫! نه زندگی کردم!♫! میسوزم از این که غمگینی!♫! چرا یه شب حالِ منو نمیبینی!♫!؟!♫!

دانلود اهنگ به من نگو عاشق روزبه بمانی - رسانه موزیکدل

بیزارم از اون منِ سابق!♫! تو رو خدا دیگه به من نگو عاشق!♫! میسوزم از این که غمگینی!♫! چرا یه شب حال منو نمیبینی؟!♫! بیزارم از اون منِ سابق؛ تو رو خدا دیگه به من نگو عاشق!♫! با این که داغونی؛ با این که دلگیری!♫! تاوانِ زخماتو از من نمیگیری!♫! گفتی نباشی هم سر میکنی با من!♫! رفتی و سر کردی؛ عاشق تویی یا من؟!♫! میسوزم از این که غمگینی!♫! چرا یه شب حالِ منو نمیبینی!♫!؟!♫! بیزارم از اون منِ سابق!♫! تو رو خدا دیگه به من نگو عاشق!♫! میسوزم از این که غمگینی!♫! چرا یه شب حال منو نمیبینی؟!♫! بیزارم از اون منِ سابق؛ تو رو خدا دیگه به من نگو عاشق!♫!

به من نگو عاشق

پخش آنلاین آهنگ به من نگو عاشق

چه امتیازی به این آهنگ میدی؟

میانگین امتیازات: 4.3 | تعداد آرا: 6

ارسال نظر برای این آهنگ

نظرات شما

نظری یافت نشد