پلی لیست بهترین آهنگ های بهار 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های تابستان 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های پاییز 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های زمستان 1402

خوابم خوش هومهر آرتین

دانلود آهنگ جدید هومهر آرتین به نام خوابم خوش

هم اینک شما کاربران و همراهان گرامی را به دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و دلنشین خوابم خوش با صدای هومهر آرتین به همراه تکست (متن ترانه) و کیفیت های ۳۲۰ و ۱۲۸ در موزیکدل♥ دعوت میکنیم.

Download New Music, (Ahang) BY : Houmehr Artin Khabam Khosh/ And lyrics

خوابم خوش هومهر آرتین
نام خواننده: هومهر آرتین
نام آهنگ: خوابم خوش

متن آهنگ خوابم خوش هومهر آرتین

دنبال یک سایه از جنس نور می گردم و!♫! توو این تاریکی مطلق فقط با یاد تو می خندم و!♫! درگیره توو ذهنم!♫!!♫! همون حرفا که می گفتم، صد بار!♫! اما تو نشنیدی نفهمیدی!♫! هر بار می شد برای هر دومون تکرار!♫! همون قصه هایی که می‌گفتیم برای هم صد بار!♫! از دو سمت اون دیوار!♫! خوابم خوش، دلی رو که توو سینه داشتم دیگه شکسته!♫!!♫! خوابم خوش، هر چی قصه بلد بودم از خاطرم رفته!♫! خوابم خوش، این آخرین شعره برای شبای تنهایی!♫! خوابم خوش، چیزی نمونده باقی از من وقتی که اینجایی!♫! وقتی که اینجایی!♫!

دانلود اهنگ خوابم خوش هومهر آرتین - رسانه موزیکدل

دیگه برای من اینهمه قصه نباف و برو!♫! من خیلی وقته که می شناسم تو رو!♫! تو همونی که منو نمی خواستی برای منو!♫! اینم سزای من که بپوسم بی تو!♫! خوابم خوش، دلی رو که توو سینه داشتم دیگه شکسته!♫! خوابم خوش، هر چی قصه بلد بودم از خاطرم رفته!♫! خوابم خوش، این آخرین شعره برای شبای تنهایی!♫! خوابم خوش، چیزی نمونده باقی از من وقتی که اینجایی!♫! خوابم خوش، حالا که رفتی دیگه برو خدا به همرات!♫! خوابم خوش، ولی اینو بدون عزیز من که خالیه جات!♫! خوابم خوش، دیگه کسی نیست بخونه باز برام لالایی!♫! خوابم خوش، یادت همیشه با منه تو هر کجایی!♫!

خوابم خوش

پخش آنلاین آهنگ خوابم خوش

چه امتیازی به این آهنگ میدی؟

میانگین امتیازات: 4 | تعداد آرا: 2

ارسال نظر برای این آهنگ

نظرات شما

نظری یافت نشد