پلی لیست بهترین آهنگ های بهار 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های تابستان 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های پاییز 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های زمستان 1402

عشق لعنتی سهراب عبدی

دانلود آهنگ جدید سهراب عبدی به نام عشق لعنتی

هم اینک شما کاربران و همراهان گرامی را به دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و دلنشین عشق لعنتی با صدای سهراب عبدی به همراه تکست (متن ترانه) و کیفیت های ۳۲۰ و ۱۲۸ در موزیکدل♥ دعوت میکنیم.

Download New Music, (Ahang) BY : Sohrab Abdi Eshghe Lanati/ And lyrics

دانلود اهنگ عشق لعنتی سهراب عبدی
نام خواننده: سهراب عبدی
نام آهنگ: عشق لعنتی

متن آهنگ عشق لعنتی سهراب عبدی

تو خیلی عوض شدی!♫! انگار داره فاصله میفته بینمون!♫! از این عشق لعنتی!♫! من موندمو یه قلب بی نشون!♫! انگار اسمم‌ داره از یاد تو میره!♫! قلبت دیگه سراغ از من نمیگیره!♫! بی تو قلبم‌ داره میسوزه تو سینه!♫! چشمات شاید که اشکامو نمیبینه!♫!!♫! حسم آخه هیچوقت به من دروغ نمیگه!♫! این روزا انگار شدی یه آدم‌ دیگه!♫! اما بدون ، این روزا هم میاد و میره!♫! قولی که دادی هیچوقت از یادم ‌نمیره!♫! بدجور عذابم میده این روزا!♫!

دانلود اهنگ عشق لعنتی سهراب عبدی - رسانه موزیکدل

روز و شبای تلخ و تکراری!♫! حرفات میاد یادم که میگفتی!♫! تا آخرش تنهام نمیزاری!♫! نیستی ببینی بی تو این روزا!♫! آرامشم خیلی به هم خورده!♫! این بی تفاوت بودنای تو!♫! دلخنده هامو با خودش برده!♫! انگار اسمم‌ داره از یاد تو میره!♫! قلبت دیگه سراغ از من نمیگیره!♫! بی تو قلبم‌ داره میسوزه تو سینه!♫! چشمات شاید که اشکامو نمیبینه!♫! حسم آخه هیچوقت به من دروغ نمیگه!♫! این روزا انگار شدی یه آدم‌ دیگه!♫! اما بدون ، این روزا هم میاد و میره!♫! قولی که دادی هیچوقت از یادم ‌نمیره!♫!

عشق لعنتی

پخش آنلاین آهنگ عشق لعنتی

چه امتیازی به این آهنگ میدی؟

میانگین امتیازات: 1 | تعداد آرا: 1

ارسال نظر برای این آهنگ

نظرات شما

نظری یافت نشد