پلی لیست بهترین آهنگ های بهار 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های تابستان 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های پاییز 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های زمستان 1402

بخشش امیرعباس گلاب و حمید صفت

دانلود آهنگ جدید امیرعباس گلاب و حمید صفت به نام بخشش

هم اینک شما کاربران گرامی را به دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و دلنشین بخشش با صدای امیرعباس گلاب و حمید صفت به همراه تکست (متن ترانه) و کیفیت های ۳۲۰ و ۱۲۸ در موزیکدل دعوت میکنیم.

Download New Music, (Ahang) BY : Amir Abbas Golab Ft. Hamid Sefat Bakhshesh/ And lyrics

دانلود اهنگ بخشش امیرعباس گلاب و حمید صفت

متن آهنگ بخشش امیرعباس گلاب و حمید صفت

از چی بگم؟ از حالم، خودم، از فردام بگم…!♪! دست بردار!♪! منو تو این حالِ خودم بذار و برو!♪! دست بردار!♪! از تو نه، از خودم پرم!♪! تو این حال، خوبم، ترکم کن!♪! دنیا خارم کرد، دنیا قانعم کردم!♪! دنیا…!♪! درکم کن!♪! هنوزم می شه بخشید همو!♪! مریض و گیج و جنگی نبود!♪! غریب و نیش و زخمیش نزد!♪! دِلارو حرفِ تحقیر نکرد!♪! هنوزم می شه بخشید منو!♪! منی که که پست و لغزیدمو!♪! منی که حرف خالیـــمو!♪! همین امشب می زنم ریشمو!♪! می زنم!!♪! خیلی بده واسه مَرد بگن حرف زد و عمل نکرد!♪! می زنم!!♪! خیلی بده که نباشه دو قِرون بکنه حرف، سینه زخم!♪! می زنم!!♪! اما بدون حرفو باز مردم می زنن!♪! پَه تیریپی نی با خدا تو بیا و مشتی باش!♪! هرچند ما پیچیدیم و رفتیم و زدیمو نگشتیم باش!♪! هرچند که دلمون یه دست نبود و یه جوری چربی داشت!♪! اما بالا سَری آبرو دارو، بدون لنگ نذاشت!♪!

دانلود اهنگ بخشش امیرعباس گلاب و حمید صفت

ما که رسوای عالمیم چند چندیم باش!♪! این روزا خاموشـــم، سردم، بی حسم، لمسم، می ترســـم!♪! جونی نیست!♪! انگار نوری نیست!♪! حتی از سایه ام می ترســم!♪! راهی نیست، تکیه گاهی نیست!♪! ای خدا خسته ام…!♪! می فهمی؟!♪! میــــرم من!♪! آره میـــرم من!♪! حتی از مرگم می ترســم!♪! ببین چه تنهام!♪! غروبِ فردام!♪! عذابو بردار و ببین ببین چه تنهام!♪! دریا دریا دریا!♪! بیا و دریاب!♪! لیلا لیلا لیلام!♪! تویی به والله!♪! درست تنهام!♪! فردام خودم، دلم، زیرخاک!♪! اما حرفام، رزمام، صدام رسد از زیرِ خاک!♪! دلم غوغا غوغا!♪! زدم هربار فریاد!♪! می شم اونی که تو می خوای از فردا فردا فردا!♪! اما حرفام، لفضام، دروغ، شرمسار شرمسار!♪! الله الله الله!♪! تو که می بخشیم بارها!♪! اما این زنها، مردا، رفقا، داشیم، بابا!♪! رفقا مادر بابام!♪! بگذریم بابا!♪! ما که گذشتیم!♪! حاج آقا!♪! الله الله الله!♪! الله الله الله!♪!

بخشش

پخش آنلاین آهنگ بخشش

چه امتیازی به این آهنگ میدی؟

میانگین امتیازات: 4.3 | تعداد آرا: 10

ارسال نظر برای این آهنگ

نظرات شما

نظری یافت نشد