دانلود آهنگ جدید حسین پارسا به نام «کاشکی یه بارون بزنه غم شهرو بشوره ببره»
برای دانلود آهنگ زیبای کاشکی یه بارون بزنه غم شهرو بشوره ببره با صدای حسین پارسا به همراه متن ترانه و با کیفیت های ۳۲۰ و ۱۲۸ با فرمت MP3 با موزیکدل❤️ همراه باشید.
Download New Music, (Ahang) BY : Hossein Parsa – Kashki Ye Baroon +lyrics

| خواننده | آهنگ |
|---|---|
| حسین پارسا | کاشکی یه بارون بزنه غم شهرو بشوره ببره |
| منتشر شده در موزیکدل | |
متن آهنگ حسین پارسا کاشکی یه بارون بزنه غم شهرو بشوره ببره
برای مشاهده کلیک کنید
ﻛﺎﺷﻜﻰ ﻳﻪ ﺑﺎرون ﺑﺰﻧﻪ ﻏﻢ ﺷﻬﺮو ﺑﺸﻮره ﺑﺒﺮه
اﻳﻨﺠﺎﺷﻮ ﮔﻴﺮ اﻓﺘﺎدﻳﻢ ﺑﻜﻨﻪ زودﺗﺮ ﺑﮕﺬره
ﻛﺎﺷﻜﻰ ﺷﻬﺮ ﻳﺎدش ﺑﺮه ﺑﺎز ﭘﺸﺖ ﻛﻮه ﻫﺎ ﺑﻤﻮﻧﻪ
ﻳﻪ ﺧﺒﺮی ﺑﺸﻪ ﺑﺎزم ﺷﺎدی ﺑﭙﻴﭽﻪ ﺗﻮ ﺧﻮﻧﻪ
ﺑﮕﻴﻢ ﺑﺨﻨﺪﻳﻢ ﻫﻤﻤﻮن ﺑﺎزی ﺑﻴﻮﻓﺘﻪ دﺳﺘﻤﻮن
ﭼﻪ ﺧﻮب ﺑﭽﻴﻨﻪ واﺳﻤﻮن ﻫﻤﻮن ﺧﺪای رﻧﮕﻴﻦ ﻛﻤﻮن
ﻳﻬﻮ ﺑﮕﻴﺮه ﻛﺎرﻣﻮن ﻓﺮﻗﻰ ﻧﺒﺎﺷﻪ ﺑﻴﻨﻤﻮن
اوﻧﺎﻳﻰ ﻛﻪ ﻧﻴﺴﺘﻦ ﺑﻴﺎن ﭼﻪ ﺟﻌﻤﻰ ﺑﺸﻪ ﺟﻤﻌﻤﻮن
پخش آنلاین آهنگ کاشکی یه بارون بزنه غم شهرو بشوره ببره
0:000:00
چه امتیازی به این آهنگ میدی؟
میانگین امتیازات: 4.6 | تعداد آرا: 585
دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)
دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128)
دانلود آهنگ با حجم پایین (64)
دانلود آهنگ های حسین پارسا
🎧 شنوندگانِ این آهنگ، اینها رو هم گوش دادن
دانلود آهنگ دلبر مغرور دلم باش از حسین پارسا
دانلود آهنگ یه خبری بشه از حسین پارسا
دانلود آهنگ شب به شب از حسین پارسا
دانلود آهنگ شبی زیر باران برقصان مرا میان خیابان برقصان مرا از پارسا دمیرچی
دانلود آهنگ مرغ آمین از حسین پارسا
دانلود آهنگ جای خالیت تا ابد خالیه رفیق از حسین پارسا
دانلود آهنگ امشب از اون شباست که من دلمو به دریا بزنم (برنده حسین پارسا)
دانلود آهنگ خوشم میاد از حمید هیراد (اصلی + ریمیکس)




خیلی قشنگ بود
عالی
خیلی حس خوب آرام بخشی میده بهم و صدای دلنشین
ممنون از آقای پارسا
عاااااالیییییییی بود
عاشق آهنگش شدم
عالی کاشکی یه بارون بزنه هر چی غم یشوره ببره
به نام خداوند رنگین کمان❤️
بینظیر
به امید روزی های بهتر برای ایرانم🫶🏻💚🤍❤️
عالی بینظیره
خیلی اهنگ عالیه ولی……………………………………
واقعا دمه خواننده گرم
دمت گرم،خیلی لذت بخش بود
عالی بود حال کردم👌🏾🤟🏼✌🏾
عالی ❤️
به نام خدای رنگینکمان اشاره سیاسی به موضوع کشته شدن جاوید نام کیان پیرفلک داره💔
ولی دم خواننده گرم مرسی که از یاد نبردی این کودک کشی جمهوری اسلامی رو😞
خیلی قشنگه آهنگش ولی حیف و صد حیف هیچ خبر شادی جز گرونی،قطع آب و برق،بلاتکلیفی دانش آموزان و…. نمی شه که بپیچه تو کوچه
عالییییییییی
وقتی کامنت هارو می خونم خوشحال میشم که چند نفری از مردم بیدار و آگاه شدن
قسم به خون یاران ایستادهایم تا پایان
جاوید شاه .
نه به جمهوری اسلامی یعنی نه به گرانی نه به قتل عام معترضان نه به اعدام جوانان نه به دزدی نه به فقر نه به فساد نه به قطعی برق و آب نه به ظلم و ستم نه به افسردگی نه به شکست تحصیلی نه به دروغ صدا و سیما نه به ……..