دانلود آهنگ جدید محمد اصفهانی به نام «سلام (کی میرسی بگی سلام دردم تموم شه)»
+متن همزمان برای همخوانی با آهنگ(کارائوکه)
برای دانلود آهنگ زیبای سلام (کی میرسی بگی سلام دردم تموم شه) با صدای محمد اصفهانی به همراه متن ترانه و با کیفیت های ۳۲۰ و ۱۲۸ با فرمت MP3 با موزیکدل❤️ همراه باشید.
Download New Music, (Ahang) BY : Mohammad Esfahani – Salam +synced lyrics(Karaoke)

| خواننده | آهنگ |
|---|---|
| محمد اصفهانی | سلام (کی میرسی بگی سلام دردم تموم شه) |
| منتشر شده در موزیکدل | |
متن آهنگ محمد اصفهانی سلام
برای مشاهده کلیک کنید
ﺑﻴﻦ زﻣﻴﻦ و آﺳﻤﻮن ﻣﻮﻧﺪه دﻟﻢ ﻣﻦ
ﻣﻨﺘﻈﺮم ﻳﻜﻰ ازت ﺧﺒﺮ ﺑﻴﺎره
ﻳﻪ ﻋﻤﺮه ﮔﺮﻳﻪ ﻣﻰ ﻛﻨﻢ ﻛﻨﺎر ﻋﻜﺴﺖ
ﻳﻪ ﻋﻤﺮه ﮔﺮﻳﻪ ﻫﺎی ﻣﻦ اﺛﺮ ﻧﺪاره
ﻫﺮ ﻛﺴﻰ اﺳﻢ ﺗﻮ ﺻﺪا زد ﺑﻐﺾ ﻛﺮدم
ﺑﺮﮔﺸﺘﻢ و دﻳﺪم ﻳﻜﻰ ﻫﻢ اﺳﻢ ﺗﻮ ﺑﻮد
از ﺑﺲ ﺗﻮ رو ﺗﻨﻬﺎ ﺗﻮی ﺧﻮاﺑﻢ ﻣﻰ ﺑﻴﻨﻢ
ﻫﺮ ﺷﺐ ﻛﻪ دﻟﺘﻨﮕﺖ ﺷﺪم ﺧﻮاﺑﻢ ﮔﺮﻓﺘﻪ زود
ﭼﺸﻤﺎم ﺑﻪ در ﻣﻮﻧﺪه ﺑﻴﺎ ﺑﻴﺎ از اﻳﻦ ﻏﺼﻪ درام
ﻛﻰ ﻣﻰ رﺳﻰ ﺑﮕﻰ ﺳﻠﺎم دردم ﺗﻤﻮم ﺷﻪ
ﻫﺮ ﺟﺎ دﻟﺖ ﻣﻰ ﺧﻮاد ﺑﺮو ﻣﻦ ول ﻧﻜﺮدم دﺳﺖ ﺗﻮ
اﺻﻠﺎ ﻣﻰ ﺧﻮام ﺑﻪ ﭘﺎی ﺗﻮ ﻋﻤﺮم ﺣﺮوم ﺷﻪ
ﻣﻨﻰ ﻛﻪ ﻫﻴﭽﻮﻗﺖ ﻋﺎدت ﻧﺪارم ﺑﺮای درد ﺧﻮدم ﺑﺒﺎرم
دﻳﮕﻪ از ﮔﺮﻳﻪ ﮔﺬﺷﺘﻪ ﻛﺎرم ﺑﮕﻮ ﻛﺠﺎﻳﻰ
ﺑﺮای اﻳﻨﻜﻪ از ﺗﻮ ﻧﭙﺮﺳﻦ ﺑﺎ آدﻣﺎ رو ﺑﻪ رو ﻧﻤﻰ ﺷﻢ
دارم از دردت دﻳﻮوﻧﻪ ﻣﻰ ﺷﻢ ﺑﮕﻮ ﻛﺠﺎﻳﻰ
ﭼﺸﻤﺎم ﺑﻪ در ﻣﻮﻧﺪه ﺑﻴﺎ ﺑﻴﺎ از اﻳﻦ ﻏﺼﻪ درام
ﻛﻰ ﻣﻰ رﺳﻰ ﺑﮕﻰ ﺳﻠﺎم دردم ﺗﻤﻮم ﺷﻪ
ﻫﺮ ﺟﺎ دﻟﺖ ﻣﻰ ﺧﻮاد ﺑﺮو ﻣﻦ ول ﻧﻜﺮدم دﺳﺖ ﺗﻮ
اﺻﻠﺎ ﻣﻰ ﺧﻮام ﺑﻪ ﭘﺎی ﺗﻮ ﻋﻤﺮم ﺣﺮوم ﺷﻪ
پخش آنلاین آهنگ سلام
0:000:00
چه امتیازی به این آهنگ میدی؟
میانگین امتیازات: 4.6 | تعداد آرا: 720









عالیه ولی خدا نکنه کسی به این آهنگ احتیاج داشته باشه
امیدوارم دلش هیچوقت تنگ نباشه
عن عن عن
ببخش دختر خالم کوچیکه اینو نوشت
چرا هرچه بیشتر دوست دارم وقت ترمیم و عمو ت کی لاتی شدی به کدوم تقویم دیجیتالی مدل بانکی دارای
چرا صداش سوز داره
آهنگ قشنگیه دوست داشتم
عالی
خیلی آهنگ بدرد نخورده و خیلی بد☹️😠
واقعا عالی بود، موسیقیش منو یاد ساخته های استاد بابک بیات انداخت. دست اساتید محمد اصفهانی و رشید رفیعی درد نکنه. بیاد جوونای پر پر شده دی ماه گوش دادم و گریه کردم.
عالی
آهنگ چبیه
عالی
عالی بی نظیر
عالی
😘
آهنگ بد بود
الهی بمیریم برا جوونی و ارزوهاتون بچه های دی ماه و ۴۰۱
🤣🤣🤣🤣💔
دوساله که خانومم دخترموبرده وخودشوگم وگورکرده.
نه میتونم بادخترم حرف بزنم نه ببینمش،بااین آهنگ اینقدرگریه کردم که دارم روانی میشم………
استاد اصفهانی بی نظیره
مثل همیشه عالی