دانلود آهنگ جدید ساواش به نام «غیرتی (من غیرتیم غیرتی ام روت مال منه اون چشم و ابروت)»
برای دانلود آهنگ زیبای غیرتی (من غیرتیم غیرتی ام روت مال منه اون چشم و ابروت) با صدای ساواش به همراه متن ترانه و با کیفیت های ۳۲۰ و ۱۲۸ با فرمت MP3 با موزیکدل❤️ همراه باشید.
Download New Music, (Ahang) BY : Savash – Gheirati/ And lyrics

| خواننده | آهنگ |
|---|---|
| ساواش | غیرتی (من غیرتیم روت مال منه اون چشم و ابروت) |
| منتشر شده در موزیکدل | |
متن آهنگ ساواش غیرتی
برای مشاهده کلیک کنید
ﺗﻮ ﺑﻐﻞ ﻣﻦ ﺑﺰرگ ﺷﺪی ﺟﺎن
ﺧﺪا ﻛﺸﻴﺪه ﭼﺸﺎﺗﻮ ﻳﻪ ﺷﺎﻫﻜﺎر
ﻫﻤﻴﺸﻪ ﺑﻤﻮﻧﻰ ﺑﺮام
ﺗﻮ ﺷﺪی ﻧﻮر ﭼﺸﺎم
ﻣﻦ ﻏﻴﺮﺗﻴﻢ روت
ﻣﺎل ﻣﻨﻪ اون ﭼﺸﻤﺎ اﺑﺮوت
ﻣﻴﺪوﻧﻰ ﻛﻪ ﻣﻴﻤﻴﺮم
ﻛﻢ ﺷﻪ ﻳﻪ ﺗﺎر از ﻣﻮت
ﺗﻮ ﺧﻮﺷﮕﻞ ﻣﻨﻰ
ﺑﻨﺪ ﺑﻨﺪ ﺟﻮن ﻣﻨﻰ
ﺣﺎﻟﺎ ﺑﺮی ﭘﺎی ﻫﺮ ﻛﻰ ﺑﻴﺎی
ﺗﻮ ﻣﺎل ﻣﻨﻰ
ﺗﻮ ﺧﻮﺷﮕﻞ ﻣﻨﻰ
ﺑﻨﺪ ﺑﻨﺪ ﺟﻮن ﻣﻨﻰ
ﺣﺎﻟﺎ ﺑﺮی ﭘﺎی ﻫﺮ ﻛﻰ ﺑﻴﺎی
ﺗﻮ ﻣﺎل ﻣﻨﻰ
دوراﻧﺖ زﻳﺎد ﺑﭽﺸﻤﺎت ﻣﻴﺎد
ﻛﺴﻰ ﺟﺰ ﺗﻮ ﺑﻪ ﭼﺸﻤﻢ ﻧﻤﻴﺎد
دﻟﻢ ﻫﺮ ﺛﺎﻧﻴﻪ ﺗﻮ رو ﻣﻴﺨﻮاد
ﻫﻤﻪ ﺟﻮره ﺗﻜﻰ رو دﺳﺘﺖ ﻣﺤﺎﻟﻪ ﺑﻴﺎد
ﻣﻦ ﻏﻴﺮﺗﻴﻢ روت
ﻣﺎل ﻣﻨﻪ اون ﭼﺸﻤﺎ اﺑﺮوت
ﻣﻴﺪوﻧﻰ ﻛﻪ ﻣﻴﻤﻴﺮم
ﻛﻢ ﺷﻪ ﻳﻪ ﺗﺎر از ﻣﻮت
ﺗﻮ ﺧﻮﺷﮕﻞ ﻣﻨﻰ
ﺑﻨﺪ ﺑﻨﺪ ﺟﻮن ﻣﻨﻰ
ﺣﺎﻟﺎ ﺑﺮی ﭘﺎی ﻫﺮ ﻛﻰ ﺑﻴﺎی
ﺗﻮ ﻣﺎل ﻣﻨﻰ
ﺗﻮ ﺧﻮﺷﮕﻞ ﻣﻨﻰ
ﺑﻨﺪ ﺑﻨﺪ ﺟﻮن ﻣﻨﻰ
ﺣﺎﻟﺎ ﺑﺮی ﭘﺎی ﻫﺮ ﻛﻰ ﺑﻴﺎی
ﺗﻮ ﻣﺎل ﻣﻨﻰ
پخش آنلاین آهنگ غیرتی
0:000:00
چه امتیازی به این آهنگ میدی؟
میانگین امتیازات: 4.6 | تعداد آرا: 12290
دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)
دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128)
دانلود آهنگ با حجم پایین (64)
دانلود ورژن ریمیکس این آهنگ
دانلود ورژن اصلی این آهنگ با کیفیت 320
دانلود موزیک ویدیو با کیفیت متوسط
دانلود آهنگ های ساواش
🎧 شنوندگانِ این آهنگ، اینها رو هم گوش دادن
دانلود آهنگ لب ساحل از ساواش
دانلود آهنگ شاهکار از ساواش (تو شاهکار خدایی عزیز دلم ریمیکس کامل اینستا)
دانلود آهنگ شدی جیگر گوشه ی من چشات شده جون دلم + 2 ریمیکس از ساواش
دانلود آهنگ حال بدی از ساواش
دانلود آهنگ دار و ندار از ساواش (همه دارو ندار منی بعد خدا تو خدای منی ریمیکس)
دانلود آهنگ فالگیر از ساواش
دانلود آهنگ ماه از ساواش (تو قشنگ تر از ماهی چه نازیا ریمیکس)
دانلود آهنگ بازیچه از ساواش (بازیچه ی دست تو نیستم)




عالییییییییییییییییییییییییی
عالی بود
عالی حرف نداره
خیلی عالی بود
عالیه
عالیدمحشره
عالیه
عااااالی
👻💯
علییی
قشنگه
خیلی خیلی عاله
این همون تو خوشگل منی ولی به اسم دیگه🪻✨
من خیلی اینو دوست دارم
عاشق این اهنگم 🎀✨
خوب نبود
عالی🤪
اولش انگار داره بچه کوچولو حرف میزنه ، اما ازبعدمن غیرتیم روت قشنگ میشه
خیلیییییییی تو دلم نشست من و با فامیلمون رفتیم تو ماشین بابا و این آهنگ را گزاشتیم
اهنگ خوبی بود بد نبود😍عالی بود