دانلود مداحی امیر طلاجوران و گروه سرود نجم الثاقب به نام «آرزوهایی که داشتم بعد تو نقش بر آب شد»
برای دانلود مداحی زیبا و شنیدنی آرزوهایی که داشتم بعد تو نقش بر آب شد با صدای امیر طلاجوران و گروه سرود نجم الثاقب به همراه متن مداحی و با کیفیت های ۳۲۰ و ۱۲۸ با فرمت MP3 با موزیکدل❤️ همراه باشید.
Download New Music, (Ahang) BY : Amir Talajoran – Lalaei/ And lyrics

| مداح | مداحی |
|---|---|
| امیر طلاجوران و گروه سرود نجم الثاقب | آرزوهایی که داشتم بعد تو نقش بر آب شد |
| منتشر شده در موزیکدل | |
متن آهنگ امیر طلاجوران گروه سرود نجم الثاقب آرزوهایی که داشتم بعد تو نقش بر آب شد
برای مشاهده کلیک کنید
آرزوﻫﺎﻳﻰ ﻛﻪ داﺷﺘﻢ ﺑﻌﺪ ﺗﻮ ﻧﻘﺶ ﺑﺮ آب ﺷﺪ
ﻛﻮه روﻳﺎﻫﺎی ﻣﻦ از ﺑﻌﺪ رﻓﺘﻨﺖ ﺧﺮاب ﺷﺪ
ﺟﺎی ﺷﻜﺮش ﺑﺎﻗﻴﻪ ﺑﺎ اﻳﻨﻜﻪ از ﻏﻤﺖ ﻣﻴﺴﻮزم
زﻳﺮ ﺳﺎﻳﺘﻢ ﭼﻘﺪر ﺧﻮﺑﻪ ﻛﻨﺎرﻣﻰ ﻫﻨﻮزم
دﻳﮕﻪ دﻧﻴﺎ ﺑﺪون ﺗﻮ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﻤﻴﺴﺎزه
ﻫﻨﻮز ﻣﻴﺒﻴﻨﻤﺖ ﭼﺸﻤﺎت ﺑﺎزه
ﺑﺮا ﺗﻮ ﻣﻴﺨﻮﻧﻢ ﻟﺎﻟﺎﻳﻰ
ﺑﻪ اﺻﺮار ﻋﻤﻪ ﻣﻨﻢ ﻳﻪ ﺧﻮرده آب ﺧﻮردم
ﺑﺒﻴﻦ ﺑﺮای ﺗﻮ ﻫﻢ آوردم وﻟﻰ ﺗﻮ روی ﻧﻴﺰه ﻫﺎﻳﻰ
ﻣﻦ اﻳﻦ ﭘﺎﻳﻴﻦ ﺗﻮ اون ﺑﺎﻟﺎ ﻋﻠﻰ ﺑﺎﻟﺎم ﻟﺎﻟﺎ ﻟﺎﻟﺎ
ﻣﻦ ﻣﻴﺨﻮاﺳﺘﻢ واﻳﺴﻰ رو ﭘﺎی ﺧﻮدت ﻧﻪ روی ﻧﻴﺰه
دﺳﺘﺎﻣﻮ ﺷﺒﻴﻪ ﮔﻬﻮاره ﻣﻴﮕﻴﺮم ﺳﻮی ﻧﻴﺰه
ﻗﻮل ﻣﻴﺪم اﮔﻪ ورق ﺑﺮﮔﺮده و ﻋﻠﻰ ﻧﻤﻴﺮه
ﺟﻮری ﻟﺎﻟﺎﻳﻰ ﺑﺨﻮﻧﻢ ﺣﺮﻣﻠﻪ ﮔﺮﻳﻪ اش ﺑﮕﻴﺮه
ﺗﻠﺎش ﻛﺮدم ﺣﺴﻴﻦ ازت ﺑﺸﻨﻮه ﺑﺎﺑﺎﻳﻰ
ﻋﺼﺎی دﺳﺖ ﻧﻴﺰه داراﻳﻰ
ﺑﻰ ﺗﻮ از اﻳﻦ زﻣﻮﻧﻪ ﺳﻴﺮم
ﮔﻞ ﻳﺎﺳﻢ ﺑﮕﻮ ﻛﻰ از ﺷﺎﺧﻪ ﺗﻮ رو ﭼﻴﺪه
ﺳﺮت ﻫﻨﻮزم ﺑﻮی ﺷﻴﺮ ﻣﻴﺪه
ﺑﻤﻴﺮم ﻛﺎش ﻫﻤﻴﻦ ﺣﺎﻟﺎ ﻋﻠﻰ ﺑﺎﻟﺎم ﻟﺎﻟﺎ ﻟﺎﻟﺎ
ﻣﻦ اﻳﻦ ﭘﺎﻳﻴﻦ ﺗﻮ اون ﺑﺎﻟﺎ ﻋﻠﻰ ﺑﺎﻟﺎم ﻟﺎﻟﺎ ﻟﺎﻟﺎ
پخش آنلاین آهنگ آرزوهایی که داشتم بعد تو نقش بر آب شد
0:000:00
چه امتیازی به این آهنگ میدی؟
میانگین امتیازات: 4.5 | تعداد آرا: 305






خیلی خوب به دل میشبنه
حس خوب
عالی 🙂♥️
من چندسال هست تئاتر نقش حضرت رباب بازی میکنم و همیشه با شنیدن هر روضه برای علی اصغربالام گریه میکنم واقعا خیلی عالی بود .حرفای یک مادر که میخواد ورق برگرده…به ترکی هم هست که میگه تاپا بیلسم بیرده سنی،اله لای لای چالارام آغلادارام حرملنی…
خیلی زیبا و با احساس.بهترین نماهنگ بود دمتون گرم
بله
🥀🥀🖤🖤💔💔😭😭😭
🥲😭😭😭😭
عالی بود
سلامـ، من یه بازیگر تئاتریمـ):
نظرم اینه:)
این صحنه رو من بار ها و بار ها اجرا کردمـ
چرا امسال حالم تو پشت صحنه بد شد؟
چون ربابه روی صحنه می گفت: قول میدم اگه ورق برگرده و علی نمیره، طوری لالایی بخونم حرمله ام گریه بگیره):
مجسمـ کن، فک کن یه بچه شیرین وشش ماهه رو با یه تیر سه شعبه؛ نه ساده ها، سه شعبه؛ میدونی سه شعبه چیه؟ تیر سه شعبه یه تیریه که اگه به ادم بالغ و قدرتمند بخوره اونو از پا در میاره😭
فک کن اون تیر رو به یه بچه شش ماهه زدن😭😭دیگه… دیگه از اون بچه ضعیف چی میمونه؟ 😭
وَ لعنَ اللهُ شمرُ وَ حرمله😭😭
خیلی خوبه من با این قسمتش خیلی لرزه به بدنم میفته:
قول میدم اگه ورق برگرده و علی نمیره
جوری لالایی بخونم حرمله ام گریه اش بگیره
هعیی💔💔😓😭😭😭😭
بسیارعالی وزیبا دمتون گرم
خوبه
این مداحی واقعاً عالی بود، صدای گرم و احساس عمیقش آدم رو تحت تاثیر قرار میده.
هربار که گوش میدم با همه وجودم برای مظلومیت بچه های امام حسین گریه میکنم…😭😭😭😭
لعنت بر دل سیاه حرمله
بارها با گوش دادنش گریه کردم😭😭😭😭
قول میدم اگه ورق برگرده وعلی نمیره
جوری لالایی بخونم حرمله ام گریه اش بگیره😭😭😭😭
عالی بود دمتون گرم
عالیه😭😭
😭😭😭😭😭😭😭😭
عالی
احسنت
خیلی زیبا و احساسی