دانلود آهنگ مرتضی اشرفی به نام «گریه کردم»
هم اکنون شما کاربران و همراهان گرامی را به دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و دلنشین گریه کردم (گریه کردم دیگه کجارو دنبالت بگردم) با صدای مرتضی اشرفی دعوت میکنیم. متن ترانه و کیفیت های ۳۲۰ و ۱۲۸ از آهنگ گریه کردم را در موزیکدل♥ برای شما عزیزان آماده کرده ایم.
امیدواریم که از این اثر مرتضی اشرفی نهایت لذت را ببرید.
Download New Music, (Ahang) BY : Morteza Ashrafi Gerye Kardam/ And lyrics

| خواننده | آهنگ |
|---|---|
| مرتضی اشرفی | گریه کردم |
| منتشر شده در موزیکدل | |
متن آهنگ مرتضی اشرفی گریه کردم
برای مشاهده کلیک کنید
ﻧﺎزدار ﺳﻔﺮ ﻛﺮده دارم ﻧﻤﻰ ﺗﻮﻧﻢ دﺳﺖ رو دﺳﺖ ﺑﺰارم
دوﺳﺖ دارم ﺗﻮ آراﻣﺶ ﻧﺒﺎﺷﻢ ﻧﻤﻰ ﺗﻮﻧﻢ ﺗﻮ ﻓﻜﺮش ﻧﺒﺎﺷﻢ
اﮔﻪ اﻣﺮوز ﺑﺮﮔﺮدی ﻋﺰﻳﺰم ﺧﺴﺘﮕﻴﻤﻮ در ﻛﺮدی ﻋﺰﻳﺰم
ﺧﻮاب ﺷﺐ ﻛﺎﺑﻮس ﺑﻰ ﺗﻮ ﻋﺸﻘﻢ ﻣﻦ دﻟﻢ ﻣﻴﭙﻮﺳﻪ ﺑﻰ ﺗﻮ ﻋﺸﻘﻢ
ﮔﺮﻳﻪ ﻛﺮدم دﻳﮕﻪ ﻛﺠﺎ رو دﻧﺒﺎﻟﺖ ﺑﮕﺮدم
ﺧﻮدت ﺑﻴﺎ ﺑﻴﻦ ﺑﺮات ﭼﻪ ﻛﺮدم
ﺑﻴﺎ ﺑﻴﺒﻴﻦ ﭼﻘﺪر ﮔﺮﻳﻪ ﻛﺮدم
دﻳﮕﻪ ﻛﺠﺎ رو دﻧﺒﺎﻟﺖ ﺑﮕﺮدم
ﺧﻮدت ﺑﻴﺎ ﺑﻴﻦ ﺑﺮات ﭼﻪ ﻛﺮدم
ﺑﻴﺎ ﺑﻴﺒﻴﻦ ﭼﻘﺪر ﮔﺮﻳﻪ ﻛﺮدم ﮔﺮﻳﻪ ﻛﺮدم ﮔﺮﻳﻪ ﻛﺮدم
ﻣﻦ ﻏﺮورم ﺷﻜﺴﺖ و ﺗﻮ ﻗﻮﻟﺖ ﭘﺮ زدم ﻣﺜﻞ ﭘﺮواﻧﻪ دورت
ﺧﻮﺑﻪ ﻛﻪ ﺟﺎﻣﻮ ﺧﺎﻟﻰ ﻧﺬاﺷﺘﻰ ﺣﺎل ﻋﺸﻖ ﺟﺪﻳﺪت ﭼﻄﻮره ﭼﻄﻮره
ﮔﺮﻳﻪ ﻛﺮدم دﻳﮕﻪ ﻛﺠﺎ رو دﻧﺒﺎﻟﺖ ﺑﮕﺮدم ﺧﻮدت ﺑﻴﺎ ﺑﻴﻦ ﺑﺮات ﭼﻪ ﻛﺮدم
ﺑﻴﺎ ﺑﻴﺒﻴﻦ ﭼﻘﺪر ﮔﺮﻳﻪ ﻛﺮدم
دﻳﮕﻪ ﻛﺠﺎ رو دﻧﺒﺎﻟﺖ ﺑﮕﺮدم
ﺧﻮدت ﺑﻴﺎ ﺑﻴﻦ ﺑﺮات ﭼﻪ ﻛﺮدم
ﺑﻴﺎ ﺑﻴﺒﻴﻦ ﭼﻘﺪر ﮔﺮﻳﻪ ﻛﺮدم ﮔﺮﻳﻪ ﻛﺮدم ﮔﺮﻳﻪ ﻛﺮدم
پخش آنلاین آهنگ گریه کردم
0:000:00
چه امتیازی به این آهنگ میدی؟
میانگین امتیازات: 4.5 | تعداد آرا: 33
دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)
دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128)
دانلود آهنگ با حجم پایین (64)
دانلود موزیک ویدیو با کیفیت متوسط
دانلود کلیپ تصویری دوم این آهنگ
دانلود آهنگ های مرتضی اشرفی









بعد از زخمی که از آدمی که ۱۶ سال زندگیمو و عشقمو براش دادم و یه بارم حتی فکر خیانت به سرم نزد با خیانتش نابودم کرد و منی که اسطوره یه شهر بودم با بهترین تخصیلات و شغل حساس دولتی الان یه کارتن خواب معتادم که هرشب با این آهنگ اشک میریزم واز خدا مرگمو میخوام و هرچی خودمو خلاص میکنم یه مزاحم میرسونتم بیمارستان.لعنت به آدمای خائن که شوهر دارن و دست از هوس بازی برنمیدارن.خدا ازشون نگذره که مثل من باید خاک بشی و اوت حالشو کنه.چقدر صبرت زیاده خداجونم.
واقعاعالییییئیییی
منم یه عزیز گمشده ای دارم که خیلی وقته توی این شهر به دنبالش گشتم ولی رفتنش شد بزرگترین غمی که اخرش منو ذره ذره اب میکنه
همیشه شبا تو تنهایی با این آهنگ ساعتها گریه کردم
عالی بودآهنگ خیلی خیلی قشنگ بود خندار بود