پلی لیست بهترین آهنگ های بهار 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های تابستان 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های پاییز 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های زمستان 1402

دانلود اهنگ فرزاد فرخ دیوار

دانلود آهنگ جدید فرزاد فرخ به نام «دیوار»

هم اینک شما کاربران و همراهان گرامی را به دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و دلنشین دیوار با صدای فرزاد فرخ به همراه تکست (متن ترانه) و کیفیت های ۳۲۰ و ۱۲۸ در موزیکدل♥ دعوت میکنیم.

Download New Music, (Ahang) BY : Farzad Farokh Divar/ And lyrics

دانلود اهنگ دیوار فرزاد فرخ
نام خواننده: فرزاد فرخ
نام آهنگ: دیوار

متن آهنگ دیوار فرزاد فرخ

عاقبت تقدیر بین ما دو تا دیوار ساخت از من آزرده دل دیوانه ی بیمار ساخت!♫! عاقبت عشقت مرا رسوای این دنیا کرد دور شدم از چشم تو من ماندم و یک کوه درد!♫! خاطراتت میزند آتش به قلب و جان من روح من را میبرد پیش تو ای مهربان من!♫! من هنوزم میپرستم چشم زیبای تو را عشق تو بر من جفا کرد بی وفا با من چرا!♫! من غرورم را شکستم تا من و تو ما شویم از خودم هر بار گذشتم تا ز هم شیدا شویم!♫! من هنوزم میپرستم چشم زیبای تو را عشق تو بر من جفا کرد بی وفا با من چرا!♫!

دانلود اهنگ دیوار فرزاد فرخ - رسانه موزیکدل

حال که از چشم تو و عشق تو من دور شدم آنقدر محو تو بودم دگر کور شدم!♫! آن زمانی که نگاهت را به قلبم کاشتم کاش میفهمیدی عاشقانه دوستت داشتم!♫! کاش میشد خاطراتت را فراموش کنم آتش عشق تو را هر لحظه خاموش کنم!♫! آنقدر دیوانه وار دور تو میچرخیدم تازه فهمیدم چقدر بیهوده میجنگیدم!♫! بیهوده میجنگیدم بیهوده میجنگیدم !♫! من غرورم را شکستم تا من و تو ما شویم از خودم هر بار گذشتم تا ز هم شیدا شویم!♫! من هنوزم میپرستم چشم زیبای تو را عشق تو بر من جفا کرد بی وفا با من چرا!♫!

دیوار

دانلود آهنگ دیوار فرزاد فرخ + پخش آنلاین

پخش آنلاین آهنگ دیوار

چه امتیازی به این آهنگ میدی؟

میانگین امتیازات: 5 | تعداد آرا: 3

ارسال نظر برای این آهنگ

نظرات شما

نظری یافت نشد