پلی لیست بهترین آهنگ های بهار 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های تابستان 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های پاییز 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های زمستان 1402

دانلود اهنگ ایوان بند خوش به حالت

دانلود آهنگ جدید ایوان بند به نام «خوش به حالت»

هم اینک شما کاربران و همراهان گرامی را به دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و دلنشین خوش به حالت با صدای ایوان بند به همراه تکست (متن ترانه) و کیفیت های ۳۲۰ و ۱۲۸ در موزیکدل♥ دعوت میکنیم.

Download New Music, (Ahang) BY : Evan Band Khosh Be Halet/ And lyrics

دانلود اهنگ خوش به حالت ایوان بند
نام خواننده: ایوان بند
نام آهنگ: خوش به حالت

متن آهنگ خوش به حالت ایوان بند

با اینکه یک روز هم لیلا نبودی من عاشقم مجنون بی چون و چرایت!♫! برگشتن از تو یک شب امکان ندارد وقتی عزیزم رفته ام تا بی نهایت!♫!!♫! من جای خالی تو را هم دوس دارم خوش به حالت این بی خیالی تو را هم دوس دارم خوش به حالت!♫! شهر شمالی تو را هم دوس دارم خوش به حالت !♫! من روی خوبت را بدت را بدترت را دوس دارم دیوانه ام هر آدم دور و برت را دوس دارم!♫! من زیر باران ماندن پشت درت را دوس دارم!♫!!♫!

دانلود اهنگ خوش به حالت ایوان بند - رسانه موزیکدل

باشی نباشی با دلم جفتی اشکی که از چشمم نمیوفتی دیوانه ام کردی ولی یک دوستت دارم نگفتی!♫! زیباتر از آنی که میگفتی آرامشم را دیگر آشفتی دیوانه ام کردی ولی یک دوستت دارم نگفتی!♫! من جای خالی تو را هم دوس دارم خوش به حالت این بی خیالی تو را هم دوس دارم خوش به حالت!♫! شهر شمالی تو را هم دوس دارم خوش به حالت !♫! من روی خوبت را بدت را بدترت را دوس دارم دیوانه ام هر آدم دور و برت را دوس دارم!♫! من زیر باران ماندن پشت درت را دوس دارم !♫!

خوش به حالت

دانلود آهنگ خوش به حالت ایوان بند + پخش آنلاین

پخش آنلاین آهنگ خوش به حالت

چه امتیازی به این آهنگ میدی؟

میانگین امتیازات: 1.5 | تعداد آرا: 2

ارسال نظر برای این آهنگ

نظرات شما

نظری یافت نشد