پلی لیست بهترین آهنگ های بهار 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های تابستان 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های پاییز 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های زمستان 1402

دانلود اهنگ شهرام میرجلالی عشق

دانلود آهنگ جدید شهرام میرجلالی به نام «عشق»

هم اینک شما کاربران و همراهان گرامی را به دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و دلنشین عشق با صدای شهرام میرجلالی به همراه تکست (متن ترانه) و کیفیت های ۳۲۰ و ۱۲۸ در موزیکدل♥ دعوت میکنیم.

Download New Music, (Ahang) BY : Shahram Mirjalali Eshgh/ And lyrics

دانلود اهنگ عشق شهرام میرجلالی
نام خواننده: شهرام میرجلالی
نام آهنگ: عشق

متن آهنگ عشق شهرام میرجلالی

به تو نفس دهم تو جانمی و حان جانانی به حدی عاشقم خودم ندانم و نمیدانی!♫! ای وای از من که شیدای توام ای وای از تو که رویای منی!♫! ای وای از من که معنای توام ای وای از تو که دنیای منی وای!♫! عشق تو چه کردی به دلم عشق تو چه کردی که دلم رفت پی دیوانه شدن!♫! وای به دل عاشق من ای وای ای وای!♫! عشق تویی افسانه ی من عشق یار مستانه ی من تو شدی آرامش من!♫! عشق به دلم ضربه نزن ای وای ای وای!♫!

دانلود اهنگ عشق شهرام میرجلالی - رسانه موزیکدل

ای وای از من که شیدای توام ای وای از تو که رویای منی!♫! ای وای از من که معنای توام ای وای از تو که دنیای منی وای!♫! ای وای از من که شیدای توام ای وای از تو که رویای منی!♫! ای وای از من که معنای توام ای وای از تو که دنیای منی وای!♫! دل ای دل ای دل دل ای دل ای دل!♫! دل ای دل ای دل دل ای دل ای دل!♫! نگو که با دلم وفا کنی وفا نمیبینی به حدی عاشقم که توی قصه ها نمیبینی!♫! به تو نفس دهم تو جانمی و حان جانانی به حدی عاشقم خودم ندانم و نمیدانی!♫! ای وای از من که شیدای توام ای وای از تو که رویای منی!♫! ای وای از من که معنای توام ای وای از تو که دنیای منی وای!♫! ای وای از من که شیدای توام ای وای از تو که رویای منی!♫! ای وای از من که معنای توام ای وای از تو که دنیای منی وای!♫! دل ای دل ای دل دل ای دل ای دل!♫! دل ای دل ای دل دل ای دل ای دل!♫!

عشق

دانلود آهنگ عشق شهرام میرجلالی + پخش آنلاین

پخش آنلاین آهنگ عشق

چه امتیازی به این آهنگ میدی؟

میانگین امتیازات: 1.5 | تعداد آرا: 2

ارسال نظر برای این آهنگ

نظرات شما

نظری یافت نشد