پلی لیست بهترین آهنگ های بهار 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های تابستان 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های پاییز 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های زمستان 1402

دانلود اهنگ پویا بیاتی حسرت

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام «حسرت»

هم اینک شما کاربران و همراهان گرامی را به دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و دلنشین حسرت با صدای پویا بیاتی به همراه تکست (متن ترانه) و کیفیت های ۳۲۰ و ۱۲۸ در موزیکدل♥ دعوت میکنیم.

Download New Music, (Ahang) BY : Pouya Bayati Hasrat/ And lyrics

دانلود اهنگ حسرت پویا بیاتی
نام خواننده: پویا بیاتی
نام آهنگ: حسرت

متن آهنگ حسرت پویا بیاتی

چند تا از شبای بعد رفتنت تو رو خواب دیده باشم خوبه!♫! تو منو کجا رها کردی و من به کجا رسیده باشم خوبه!♫! دست من نیست اگه بعد از تو نمیتونم دیگه عاشق باشم!♫! زخمه عشقه تو نمیذاره دیگه من همون!♫! آدمه سابق باشم من همون آدمه سابق باشم!♫! حسرتت رو دله من می مونه اسممون کنار هم برده نشد!♫! آرزوی من رسیدن به تو بود آرزویی که برآورده نشد!♫! حسرتت رو دله من می مونه اسممون کنار هم برده نشد!!♫!♫! آرزوی من رسیدن به تو بود آرزویی که برآورده نشد!♫!

دانلود اهنگ حسرت پویا بیاتی - رسانه موزیکدل

دیره اما آخرش فهمیدم که نباید به تو دل میبستم!♫! زخمه عاشقونه ی این سالها می مونه تو خاطرم تا هستم!!♫!♫! تویه قلبم خبری از عشقی که منو از نفس انداخته نیست!♫! من خودم خونه مو ویرون کردم کاری از دستِ!♫! کسی ساخته نیست کاری از دستِ کسی ساخته نیست!♫! حسرتت رو دله من می مونه اسممون کنار هم برده نشد!♫! آرزوی من رسیدن به تو بود آرزویی که برآورده نشد!♫! حسرتت رو دله من می مونه اسممون کنار هم برده نشد!♫! آرزوی من رسیدن به تو بود آرزویی که برآورده نشد!♫!

حسرت

دانلود آهنگ حسرت پویا بیاتی + پخش آنلاین

پخش آنلاین آهنگ حسرت

چه امتیازی به این آهنگ میدی؟

میانگین امتیازات: 0 | تعداد آرا: 0

ارسال نظر برای این آهنگ

نظرات شما

نظری یافت نشد