پلی لیست بهترین آهنگ های بهار 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های تابستان 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های پاییز 1402

دانلود اهنگ سینا پارسیان الا و بلا

دانلود آهنگ جدید سینا پارسیان به نام «الا و بلا»

هم اینک شما کاربران و همراهان گرامی را به دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و دلنشین الا و بلا با صدای سینا پارسیان به همراه تکست (متن ترانه) و کیفیت های ۳۲۰ و ۱۲۸ در موزیکدل♥ دعوت میکنیم.

Download New Music, (Ahang) BY : Sina Parsian Ella O Bella/ And lyrics

دانلود اهنگ الا و بلا سینا پارسیان
نام خواننده: سینا پارسیان
نام آهنگ: الا و بلا

متن آهنگ الا و بلا سینا پارسیان

حرفی جدید میزنی عذر و بهونه تا کی نفس کسی رو بگیری مگه زنده میمونه تا کی!♫! حرفای جدیدی میزنی قانونای نانوشته اون آینه رو بده ببینم رو پیشونیم چیا نوشته!♫! زیر گوش من میخوندی الا و بلا که فقط حال تو با ما خوشه الا و بلا هرجا با هم باشیم اونجا خوشه!♫! الا و بلا تو که خوش باشی یه دنیا خوشه یادته چیا میگفتی زیر گوش من میخوندی!♫! الا و بلا که فقط حال تو با ما خوشه الا و بلا هرجا با هم باشیم اونجا خوشه!♫! الا و بلا تو که خوش باشی یه دنیا خوشه یادته چیا میگفتی زیر گوش من میخوندی!♫!

دانلود اهنگ الا و بلا سینا پارسیان - رسانه موزیکدل

نه دیگه نمیشناسم این کسی که هستیو حرمتو شکستیو دیگه واسه آشتی دیره!♫! کاش اینو میفهمیدی آدمی که تلخه بات خوبتو میخواد که داد میزنه صداش میگیره!♫! الا و بلا که فقط حال تو با ما خوشه الا و بلا هرجا با هم باشیم اونجا خوشه!♫! الا و بلا تو که خوش باشی یه دنیا خوشه یادته چیا میگفتی زیر گوش من میخوندی!♫!!♫! الا و بلا که فقط حال تو با ما خوشه الا و بلا هرجا با هم باشیم اونجا خوشه!♫! الا و بلا تو که خوش باشی یه دنیا خوشه یادته چیا میگفتی زیر گوش من میخوندی!♫!

الا و بلا

دانلود آهنگ الا و بلا سینا پارسیان + پخش آنلاین

پخش آنلاین آهنگ الا و بلا

چه امتیازی به این آهنگ میدی؟

میانگین امتیازات: 4.2 | تعداد آرا: 201

ارسال نظر برای این آهنگ

نظرات شما
علی خان

دمت گرم

0
پاسخ
11 ماه پیش
علی خان

عالیه این اهنگ

0
پاسخ
11 ماه پیش