پلی لیست بهترین آهنگ های بهار 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های تابستان 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های پاییز 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های زمستان 1402

دانلود اهنگ علیرضا پوراستاد باید تموم میشد

دانلود آهنگ جدید علیرضا پوراستاد به نام «باید تموم میشد»

هم اینک شما کاربران و همراهان گرامی را به دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و دلنشین باید تموم میشد با صدای علیرضا پوراستاد به همراه تکست (متن ترانه) و کیفیت های ۳۲۰ و ۱۲۸ در موزیکدل♥ دعوت میکنیم.

Download New Music, (Ahang) BY : Alireza Pourostad Bayad Tamoom Mishod/ And lyrics

دانلود اهنگ باید تموم میشد علیرضا پوراستاد
نام خواننده: علیرضا پوراستاد
نام آهنگ: باید تموم میشد

متن آهنگ باید تموم میشد علیرضا پوراستاد

ما اشتباه تلخ هم بودیم از باور همدیگه کم بودیم!♫! تو ماجرای قتل این احساس ما هردو باهم متهم بودیم!♫! حس میون ما یه عادت بود ما عشقو تو همخونگی دیدیم!♫! ما اشتباه سادمون این بود وابستگی رو عشق فهمیدیم!♫! باید تموم میشد وقتی که آیندت با من حروم میشد!♫! باید تموم میشد این بهترین راه بود باید تموم میشد!♫!

دانلود اهنگ باید تموم میشد علیرضا پوراستاد - رسانه موزیکدل

واسه فرار از هم تو این خونه هر ثانیه دنبال در بودیم!♫! این خونه از ما خسته بود و ما از زندگیمون خسته تر بودیم!♫! ما با خیال عاشقی باهم تو برزخ این خونه افتادیم!♫! ما با غرور عشق بد کردیم باید تقاص عشقو میدادیم!♫! باید تموم میشد جایی که ما باهم اما جدا بودیم!♫! ما اشتباه بودیم چون از همون اول تو انتها بودیم!♫! باید تموم میشد وقتی که آیندت با من حروم میشد!♫! باید تموم میشد این بهترین راه بود باید تموم میشد!♫!

باید تموم میشد

دانلود آهنگ باید تموم میشد علیرضا پوراستاد + پخش آنلاین

پخش آنلاین آهنگ باید تموم میشد

چه امتیازی به این آهنگ میدی؟

میانگین امتیازات: 1 | تعداد آرا: 1

ارسال نظر برای این آهنگ

نظرات شما

نظری یافت نشد