پلی لیست بهترین آهنگ های بهار 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های تابستان 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های پاییز 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های زمستان 1402

دانلود اهنگ مصطفی عابدینی کاری کن

دانلود آهنگ جدید مصطفی عابدینی به نام «کاری کن»

هم اینک شما کاربران و همراهان گرامی را به دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و دلنشین کاری کن با صدای مصطفی عابدینی به همراه تکست (متن ترانه) و کیفیت های ۳۲۰ و ۱۲۸ در موزیکدل♥ دعوت میکنیم.

Download New Music, (Ahang) BY : Mostafa Abedini Kari Kon/ And lyrics

دانلود اهنگ کاری کن مصطفی عابدینی
نام خواننده: مصطفی عابدینی
نام آهنگ: کاری کن

متن آهنگ کاری کن مصطفی عابدینی

شبانه مخفیانه در میان کوچه‌ی دلتنگیم با تو خلوت میکنم‌!♫! من بیقرارم در خیالم پشت این دیواره‌های سنگیم با تو صحبت میکنم!♫! نیستی دارم به این دیوانگی کم‌کم عادت میکنم!♫! برای رنج عظیمی که از تو جا مانده!♫! غربت من همین مهمان ناخوانده بیا و کاری کن!♫! برای خاطره‌هایی که بی تو پرپر شد!♫! روز و شبی که بدون تو سر شد بیا و کاری کن!♫!

دانلود اهنگ کاری کن مصطفی عابدینی - رسانه موزیکدل

من و خیال مبهم تو ببین چه کرده این غم تو!♫! که قانعم به هر کم تو!♫! مرا از این غمم رها کن به آنچه بودم آشنا کن!♫! بیا دری که بسته وا کن!♫! نیستی بی بال تو جایی برای کوچ نیست!♫! زندگی منهای تو چیزی به غیر از پوچ نیست!♫! برای رنج عظیمی که از تو جا مانده!♫! غربت من همین مهمان ناخوانده بیا و کاری کن!♫! برای خاطره‌هایی که بی تو پرپر شد!♫! روز و شبی که بدون تو سر شد بیا و کاری کن!♫!

کاری کن

دانلود آهنگ کاری کن مصطفی عابدینی + پخش آنلاین

پخش آنلاین آهنگ کاری کن

چه امتیازی به این آهنگ میدی؟

میانگین امتیازات: 2 | تعداد آرا: 3

ارسال نظر برای این آهنگ

نظرات شما

نظری یافت نشد